Onko ketääan muuta joka ei osaa flirttailla?
Minulta se taito puuttuu. Jos joku minua kiinnostava tyyppi rupeaa flirttailemaan kanssani niin menen aivan tönköksi niissä tilanteissa ja suoraan välttelen häntä vaikka kiinnostaakin. Toinen vaihtoehto on liian päällekäyvä.... en osaa olla eteerinen ja haluttava. =/
Miten tästä eroon?
Kommentit (9)
ettei kukaan mulle flirttaa ja samasta syystä mä en flirttaile.
itse olen ihan normi näköinen. Huono itsetunto myös. Mutta miten löytää rakkaus jos ei osaa flirttailla niiden kanssa jotka kiinnostaa?
ap
miten te olette löytäneet?
harjotus tekee mestarin vai miten se menee? pätee varmaan ihan flirtissäkin
ei sen nyt mitään kummosempaa tartte olla.. hymystä lähtee!
Joku tulee sua iskeen jos noin lähestyy.
Flirttiä voi heittää vaikka työpaikan naisten kanssa. Sinä tietämätön.
Flirtillä vaan piristetään päivää, ei taka-ajatuksia.
Flirttailla voit vaikka niin, että hymyilet mukavalle miehelle. Jos hän vastaa hymyysi, niin kallista hieman päätäsi, katso silmiin ja sano jotain kivaa. :)
Kyllä se sieltä tulee luonnostaan, kun rentoudut.
ainakaan tuntemattomille ihmisille...ehkä en ole kokenut siihen koskaan tarvettakaan? Voisin kuvitella, että osaisin flirttailla vain ja ainoastaan tilanteessa jossa olisin jo todella ihastunut kyseiseen ihmiseen...ja toisaalta se taitaa sit olla jo sitä iskemistä :) eli flirttailla en osaa :)
Erona edellisiin, minulla on kylläkin hyvä itsetunto ja olen kauniskin.
koska pelkään tunteiden näkyvän niin selvästi läpi...
7
Jos taas mies on mun mielestä kiinnostava, niin en osaa. Lukkoon meen, enkä saa sanaa suusta.
Tulee fiilis että mies kuvittelee et "mitähän toikin tossa yrittää, luuleeko että voisin olla kiinnostunut"