Missä kaikki aidot herkät naiset?
Olen usein ihmetellyt missä ovat kaikki naiselliset ja herkät naiset? Minkätakia nykyään tapaa niin vähän näitä ominaisuuksia? Minä ainakin etsin kyseisiä luonteenpiirteitä, ulkonäkö ei todellakaan ole niin tärkeää kuin aito naisellisuus! Jos heitä on niin missä? Itse olen aina ollut suht. hyvännäköinen ja ilmeisesti vetoan vain kylmiin ja koviin naisiin... Itsenäisyys ja omanarvontunto ei sulje pois tunteellisuutta. En todellakaan halua kumppanikseni toista jätkää...
Kommentit (24)
jos mieskin on herkkä, luulisin.
On tietty myös naisia, joilla tunne-elämä on kylmähköä ja kovaa, mutta tykkäävät siitä, että nainen on "naisellinen" itkuineen ja herkän hoivaavine tunteineen.
Täällä on yksi herkkä nainen, joka on kylläkin hieman kovettunut vuosien myötä parisuhteessa vähemmän herkän miehen kanssa. Eipä tälle ominaisuudelle ole ainakaan paljoa arvostusta mieheltä herunut, mutta lapset ovat siitä hyötyneet.
Itse en tunne ketään erityisen herkkää naista mutta herkkiä miehiä kyllä. Naisilla ei ole varaa sellaiseen yleellisyyteen kuin herkkyys, siksi kovaa on keskivertonaisen elämä.
Kovin herkkä nainen ei pärjäisi kuukautisten ja synnytysten kanssa. On ne sen verran epäesteettisiä juttuja. Lasten hoito ei myöskään ole herkkien naisten hommaa saati sairaanhoito yleensäkään.
herkkyyttä vastata vauvan tarpeisiin ja erottaa tarpeet ja itkut toisistaan. Ja isommalla erottaa milloin pidetään rutiineista kiinni ja milloin on hyvä aika tehdä pieniä myönnytyksiä lapsen edun mukaan.
Ja ehkä olen todella kova, enkä yhtään herkkä, mutta mitä vaikeaa on kuukautisissa? Veri lähtee pesemällä ja erilaisia suojia on keksitty.
jos mieskin on herkkä, luulisin.
On tietty myös naisia, joilla tunne-elämä on kylmähköä ja kovaa, mutta tykkäävät siitä, että nainen on "naisellinen" itkuineen ja herkän hoivaavine tunteineen.
Täällä on yksi herkkä nainen, joka on kylläkin hieman kovettunut vuosien myötä parisuhteessa vähemmän herkän miehen kanssa. Eipä tälle ominaisuudelle ole ainakaan paljoa arvostusta mieheltä herunut, mutta lapset ovat siitä hyötyneet.