Onko teille uhka kaunis, ystävällinen ja seksuaalisuutta huokuva sinkkunainen?
Kommentit (34)
Miehenikin pitää hänestä. Enkä silti ole uhattu.
Rakkain ja paras ystäväni on juuri tuollainen.
No se riippuu, että ootko ap kaikkien muiden ominaisuuksien lisäksi myös hauska, hyvä kuuntelija, älykäs ja ajan hermolla. Jos oot, niin sitten ehkä. Mut pelkällä huokumisella ei mun miestä kaadeta.;) Ystäväni nimittäin huokuu tosi paljon kaikenlaista ja hepsuttaa meilläkin menemään usein tosi rentoutuneesti t-paidassa tai pyyhkeessä ennen baariin lähtöä, eikä mun mies ole vielä ymmärtänyt häntä erityisesti ihastella.
Mutta meillä on kanssa töissä pari harrasta, monilapsisen perheen uskovaista "aviomiestä" ja ne on kovia pettämään ja panemaan!
Aikaahan löytyy vaikka ruokiksella. En toki yleistä, mutta ihanan eläimellistä seksiä niiltä saa, kun kotona hiukka "köyhempää" lähetyssaarnajaa ja lastentekoa... Kiitos heille!
jonka vaimo on niin mustasukkainen, että mies on "oppinut" olemaan muka kiinnostumatta kauniista ja seksuaalisesti kiinnostavista naisista.
Hän on sisäistänyt tämän roolin niin hienosti, että jos mainitsen (minä siis nainen) hänelle jostain ihmisestä: katso, kuinka upeat sääret tms, mies laukaisee suustaan automaattisesti: enpä huomannut... Ja sitten häntäkin alkaa naurattaa, että refleksi meni päälle, ei olekaan vaimo vieressä vahtimassa ja että olipa todella uskomattoman kaunis pylly, rinnat tai sääret.
Joten se siitä sinä alla kirjoittanut.
mun mielestä kauniit ja "seksuaalisuutta huokuvat" (mitä sen nyt sitten tarkoittaakaan?) eivät olekaan miehen mielestä sitä. Ja ilmeisesti minä (joka en mielestäni laisinkaan huou (taipuuko se noin???) seksuaalisuutta sitten miellytän miestäni sillä saralla. Joten en jaksa pitää uhkana ketään, kun en kuitenkaan tiedä, ketä mieheni edes tiirailisi sillä silmällä.
silti muodokas eli vyötärö erottuu lantiosta. Mutta tämä avauksesi kyllä ihmetyttää. Voitko ihan hyvin?
Hassua sinänsä että mä olen itsekin kaunis ja mukava, ja helposti saan miehen kiedottua mun pikkurillin ympärille. Seksuaalisuutta mä omasta mielestä mitenkään erityisemmin hohkaa.
Oma mies rakastaa mua, sen tiedän.
Silti mulle on sellainen ap kuvailema jonkilainen uhka. Saattaa tosin johtua ihan mun omasta itsetunnosta, se ei ole mitenkään kovin hyvä, joskus on ollut todella heikoissa kantimissa, nykyään jo parempi, mutta paljon saan tehdä töitä sen eteen.
Jos olisin nuorempi, sinkku ja kaipaisin miesten huomiota, saattaisin kokea itseäni kauniimman naisen kilpailijana.
nykyaan ei mikaan uhkaa minua! olen 40+ ja miehen saa vieda jos joku onnistuu...
Tosin en ole kaunis (näpsäkkä kyllä), mutta mukava ja seksualisuutta huokuva.
Mutta joillekin naisille en ollut, koska he tuntevat minut.
Onneksi tuo sinkkuaika on takana, ja oma mies tyydyttää seksihalut ja valuvat imetystissi eivät varmaan tunnu ajatuksena kovin seksualisuutta huokuvilta ( ;
Puhun hyvää ja kaunista, tietääkseni en kyräile.