Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille uhka kaunis, ystävällinen ja seksuaalisuutta huokuva sinkkunainen?

Vierailija
28.08.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun hyvää ja kaunista, tietääkseni en kyräile.

yleensä kaunista tms naista potentiaalisena uhkana. Huomaahan tuon missä vain, naiset kyräilevät toisiaan ja puhuvat paskaa selän takana.

Vierailija
22/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain ja paras ystäväni on juuri tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin pitää hänestä. Enkä silti ole uhattu.

Rakkain ja paras ystäväni on juuri tuollainen.

Vierailija
24/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu, että ootko ap kaikkien muiden ominaisuuksien lisäksi myös hauska, hyvä kuuntelija, älykäs ja ajan hermolla. Jos oot, niin sitten ehkä. Mut pelkällä huokumisella ei mun miestä kaadeta.;) Ystäväni nimittäin huokuu tosi paljon kaikenlaista ja hepsuttaa meilläkin menemään usein tosi rentoutuneesti t-paidassa tai pyyhkeessä ennen baariin lähtöä, eikä mun mies ole vielä ymmärtänyt häntä erityisesti ihastella.

Vierailija
25/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on uskova eikä sorru huoruuteen, oli neitsyt hääyöhömme asti

Vierailija
26/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on kanssa töissä pari harrasta, monilapsisen perheen uskovaista "aviomiestä" ja ne on kovia pettämään ja panemaan!

Aikaahan löytyy vaikka ruokiksella. En toki yleistä, mutta ihanan eläimellistä seksiä niiltä saa, kun kotona hiukka "köyhempää" lähetyssaarnajaa ja lastentekoa... Kiitos heille!

Vierailija
27/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo on niin mustasukkainen, että mies on "oppinut" olemaan muka kiinnostumatta kauniista ja seksuaalisesti kiinnostavista naisista.

Hän on sisäistänyt tämän roolin niin hienosti, että jos mainitsen (minä siis nainen) hänelle jostain ihmisestä: katso, kuinka upeat sääret tms, mies laukaisee suustaan automaattisesti: enpä huomannut... Ja sitten häntäkin alkaa naurattaa, että refleksi meni päälle, ei olekaan vaimo vieressä vahtimassa ja että olipa todella uskomattoman kaunis pylly, rinnat tai sääret.

Joten se siitä sinä alla kirjoittanut.

mun mielestä kauniit ja "seksuaalisuutta huokuvat" (mitä sen nyt sitten tarkoittaakaan?) eivät olekaan miehen mielestä sitä. Ja ilmeisesti minä (joka en mielestäni laisinkaan huou (taipuuko se noin???) seksuaalisuutta sitten miellytän miestäni sillä saralla. Joten en jaksa pitää uhkana ketään, kun en kuitenkaan tiedä, ketä mieheni edes tiirailisi sillä silmällä.

Vierailija
28/34 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti muodokas eli vyötärö erottuu lantiosta. Mutta tämä avauksesi kyllä ihmetyttää. Voitko ihan hyvin?

Vierailija
29/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sinänsä että mä olen itsekin kaunis ja mukava, ja helposti saan miehen kiedottua mun pikkurillin ympärille. Seksuaalisuutta mä omasta mielestä mitenkään erityisemmin hohkaa.

Oma mies rakastaa mua, sen tiedän.

Silti mulle on sellainen ap kuvailema jonkilainen uhka. Saattaa tosin johtua ihan mun omasta itsetunnosta, se ei ole mitenkään kovin hyvä, joskus on ollut todella heikoissa kantimissa, nykyään jo parempi, mutta paljon saan tehdä töitä sen eteen.

Vierailija
30/34 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mun bestikseltä. Ei uhka vaan suuri tuki ja turva. =)

Vierailija
31/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nuorempi, sinkku ja kaipaisin miesten huomiota, saattaisin kokea itseäni kauniimman naisen kilpailijana.

Vierailija
32/34 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaan ei mikaan uhkaa minua! olen 40+ ja miehen saa vieda jos joku onnistuu...

Vierailija
33/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka olisi? Olenhan itsekin sellainen;)

Vierailija
34/34 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole kaunis (näpsäkkä kyllä), mutta mukava ja seksualisuutta huokuva.

Mutta joillekin naisille en ollut, koska he tuntevat minut.

Onneksi tuo sinkkuaika on takana, ja oma mies tyydyttää seksihalut ja valuvat imetystissi eivät varmaan tunnu ajatuksena kovin seksualisuutta huokuvilta ( ;