Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille uhka kaunis, ystävällinen ja seksuaalisuutta huokuva sinkkunainen?

Vierailija
28.08.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin sellainen vaikken olekaan sinkku :-)

Vierailija
2/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole tuollainen, mutta ystäväni on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kyllä olla uhkaava ilmestys...

Vierailija
4/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kaikki eivät pidä samaa henkilöä välttämättä kauniina tai erityisen huokuilevana. Eli en pidä uhkana.

Vierailija
5/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten kustannuksella..

Onko teille uhka kaunis, ystävällinen ja seksuaalisuutta huokuva sinkkunainen?

Vierailija
6/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on potentiaalisia uhkia. Panee ne miehet rumiakin nääs.

Vierailija
7/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas nainen on minusta isompi uhka, jos lähdetään uhkaa kaavoittaan.

Itte oon uhkee ja mua enempää ei toinen nainen seksuaalisuutta tihku, mutta ällykkyydessä jos toinen nainen tulee reviirille niin juu, olen uhattu!

Mulla kun on vaan nää rinnat ja pylly. :(

Vierailija
8/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kauniit ja "seksuaalisuutta huokuvat" (mitä sen nyt sitten tarkoittaakaan?) eivät olekaan miehen mielestä sitä. Ja ilmeisesti minä (joka en mielestäni laisinkaan huou (taipuuko se noin???) seksuaalisuutta sitten miellytän miestäni sillä saralla. Joten en jaksa pitää uhkana ketään, kun en kuitenkaan tiedä, ketä mieheni edes tiirailisi sillä silmällä.

Vierailija
9/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Uhkut ilmeisesti itse mielestäsi seksuaalisuutta. Miten se ilmenee? Ähkitkö? Kiehnäätkö itseäsi seisoskellessasi vihjailevasti? Koitatko väen vängällä antaa miehille jatkuvasti seksuaalisia viestejä?

Lähinnä itselleni herää kysymyksiä tuontyyppisen ihmisen henkisistä ongelmista. Jos omaa seksuaalisuutta pitää jotenkin "uhkuttaa" jatkuvasti, jossain mättää.

ps. meillä kaikilla naisilla on jalkovälissä samat tavarat, ja usein ne myös toimivat, kun on miehen kanssa kahdenkesken, joten tällainen nainen tekee periaatteessa turhaa työtä.

Vierailija
10/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkenöivä, sympaattisen empaattinen ja suorastaan tyrskähtelen seksuaalisuutta.

Vierailija
11/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä ap tarkoitat?

Vierailija
12/34 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kollega kun on juuri tuollainen. Mutta kun oman työpaikkani miesten touhuja katselen niin tuntuu ettei pettämiseen edes tarvita tuollaista mimmiä, ne pettävät melkein kenen kanssa hyvänsä heti kun on tilaisuus... Joten olen vetänyt sen johtopäätöksen ettei pettäminen niinkään riipu sen toisen naisen ominaisuuksista vaan sen pettävän miehen.

Vierailija
13/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinkkuäitinä voin sanoa että en ole ja tarkoitan myös sitä. Syy on se etten todellakaan halua yhtään miehenturjaketta reviirilleni.

Vierailija
14/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on uskova eikä sorru huoruuteen, oli neitsyt hääyöhömme asti

Vierailija
15/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kyseessä olisi muuten uhkaava nainen eli älykäs ja ulospäinsuuntautunut ( siis jollaisista mieheni pitää), ulkonäöstä viis, sitten voisi olla EHKÄ vähän huolissani. Mutta luottamus pelaa meillä kyllä.

Vierailija
16/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä minä yhden äijän pirttihirmuilen ojennukseen milloin tahansa, ja siinä sivussa vittuilen nurin sata vamppia vasurilla.

Vierailija
17/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sen verran itsevarma omasta ihanuudestani, että en ole kokonut toisia naisia uhkana itselleni saatikka parisuhteelleni.

Vierailija
18/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että suurimmalle osalle on, eikä oma kauneus ym. sitä vähennä. On aika sisäänrakennettua kokea jollain tasolla toiset upeusnaiset uhkaksi. Sen ei tietenkään tarvitse vaikuttaa käytännön tasolla, mikäli oma itsetunto on vahva.

Vierailija
19/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni uskollisuus ei ole kiinni siitä, ettei koko minun elämäni aikana tämä törmäisi naiseen, joka olisi saatavilla, ja minua viehättävämpi.

Viimeksi olen ollut mustasukkainen naisesta, joka oli älykäs ja hyvää keskusteluseuraa. Toki ihan viehättävä nainenkin. Mutta pääsin tunteesta kyllä yli, ja luotan sekä mieheen, että tähän ystävään.

Vierailija
20/34 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kaunista tms naista potentiaalisena uhkana. Huomaahan tuon missä vain, naiset kyräilevät toisiaan ja puhuvat paskaa selän takana.