Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenpäin vauva, jos suurimmat liikeet tuntuu lähellä kylkeä?

Vierailija
28.08.2009 |

rv 37 menossa ja vauva ollut perätilassa tähän asti. Nyt vaan ihmetyttää, kun alavatsalla ei enää tunnu liikkeitä. Voisiko olla kääntynyt?

**Toivoo suuresti sitä**

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kylkeen tuntuminehan kertoo oikeastaan vain sen, kummalla puolella on selkä. Mutta tunnustele palleasi alla olevaa osaa, pää tuntuu tosi kovalta verrattuna peppuun. Onko eka lapsi? Minkä kokoiseksi arvioitu?

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on pallea??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas lapsi ja tunnistin juuri siitä että on pää alaspäin kun suurimmat liikkeet tuntuu ylävatsalla/kyljissä. alavatsalla tuntuu vain sellaista pientä kutitusta muttei mitään kunnon potkuja tai muita. kätilö vahvisti että pää alaspäin on.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis kova pallo, joka välillä voi tuntua kyljessä, välillä ylhäällä keskellä vatsaa. Tosin terkkari väitti mun viidennestä lapsesta, että se kova pallo on vauvan peppu, vaikka itse sanoin, että pää se on. Mulla on kaksi vauvaa ollut perätilassa, ja helposti tunsin itse vauvan asennon.

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen sikiön hikasta, missä asennossa se on. Hikka on tuntunut jo kuukauden päivät aivan alhaalla eli raivotarjonnassa ollaan (pää alhaalla). Ylempänä tuntuu vatkausta ja pyllyn heiluntaa. Minullakin terkkari luuli pyllyä vauvan pääksi ja epäili vauvan olevan perätilassa - ultra kyllä varmisti, että raivotarjonnassa ollaan (ja hikasta sen tosiaan tiedän itsekin 100 % varmasti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä