Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jotkut naiset voitte olla miehen kanssa, joka on hylännyt lapsensa ja perheensä takianne?

Vierailija
28.08.2009 |

Minä en voisi olla sellaisen ihmisen kanssa hetkeäkään, koska en voisi häntä kunnioittaa. Tarkoitan siis miehiä, jotka eroavat uuden naisen löydettyään, ja sitten katkaisevat kaikki välit lapsiinkin.

Eli jos täällä on naisia, jotka ovat tällaisen miehen "nykyisiä", miten ihmeessä perustelette itsellenne, että teillä on hyvä mies??

En pysty käsittämään... Ja mikä takaa ettei mies taas jätä teitäkin ja yhteisiä lapsianne, kun löytää nuoremman ja paremman?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin herkästi lähtisi edes sellaisen lapsettoan miehen matkaan, joka esim. jättäisi vaimonsa minun takiani. Petturi mikä petturi.

Vierailija
2/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla sellaisen ihmisen kanssa hetkeäkään, koska en voisi häntä kunnioittaa. Tarkoitan siis miehiä, jotka eroavat uuden naisen löydettyään, ja sitten katkaisevat kaikki välit lapsiinkin. Eli jos täällä on naisia, jotka ovat tällaisen miehen "nykyisiä", miten ihmeessä perustelette itsellenne, että teillä on hyvä mies?? En pysty käsittämään... Ja mikä takaa ettei mies taas jätä teitäkin ja yhteisiä lapsianne, kun löytää nuoremman ja paremman?

ikinä en alkaisi ko tyypin kanssa seurustelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otti lapsen itselleen.

Vierailija
4/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takaa ettei se jättäisi seuraavaakin muijaa ja lapsia hetken kuluttua?

Vierailija
5/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jopa vähän karsastan sellaisia miehiä jotka ovat tehneet lapsia naisen kanssa ja eronneet ENNEN minun tapaamistani. tuntuu ettei olisi mitään tulevaisuutta sellaisen ihmisen kanssa joka niin herkästi jättää omat lapsensa.

Vierailija
6/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut lapseton pariskunta niin sen vielä tajuan. Mutta jos lapsia on ollut niin sitten en.

Ainoa mitä keksin on se että nämä uudet naiset/vaimot ovat vielä lapsettomia eivätkö ymmärrä asian vakavuutta eli mitä miehen luonteesta kertoo se että hylkää lapsensa.

Vierailija
7/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen syyksi ja miehet on aina vain viattomia uhreja. Luulen, että ne naiset ajattelee että mies huijattu isäksi tai nainen muuten vain hirviö, jonka syytä on että isä hylännyt lapsensa.

Vierailija
8/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on aina pitänyt hyvän huolen lapsistaan, samoin lapsipuolestaan ekasta liitosta, ei tee mitään eroa lasten välillä. Ei kai kukaan halua lapsensa isäksi miestä, joka ei huolehdi lapsistaan.

Vierailija
9/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jopa vähän karsastan sellaisia miehiä jotka ovat tehneet lapsia naisen kanssa ja eronneet ENNEN minun tapaamistani. tuntuu ettei olisi mitään tulevaisuutta sellaisen ihmisen kanssa joka niin herkästi jättää omat lapsensa.

Koska mistä sen tietää miksi ero on aikoinaan tullut. Syyhän on voinut olla esim. vaimon pettäminen eikä ero ole voinut tulla "herkästi".

Vierailija
10/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti vain yhtäkkiä kotoa, ei edes vaimolle ilmoittanut mitään aikovansa erota. Häipyi kuin pieru saharaan. Eikä kai juuri ole välittänyt neljästä tyttärestään eron jälkeen...

Uuden naisen kanssa teki muistaakseni pojan.. ehkä useammankin lapsen..

En ihmettele yhtään, miksi Anne on antanut katkeria haastatteluja. Täysi ääliö koko mies.

Ja laittoi vielä kaikki Annen syyksi... Anne oli miehen mukaan liian voimakastahtoinen ja aikaansaava ihminen (tämän muistan miehen omasta haastattelusta jostain lehdestä)..

Vierailija
11/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mistä sen tietää miksi ero on aikoinaan tullut. Syyhän on voinut olla esim. vaimon pettäminen eikä ero ole voinut tulla "herkästi".

Vierailija
12/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on aina pitänyt hyvän huolen lapsistaan, samoin lapsipuolestaan ekasta liitosta, ei tee mitään eroa lasten välillä. Ei kai kukaan halua lapsensa isäksi miestä, joka ei huolehdi lapsistaan.

Vierailija
13/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPPOI perheensä, joutui vankilaan, tuli uskoon, vapautui ja perusti uuden perheen.

Kuka hullu eukko lähtee murhaajan matkaan? :(

Vierailija
14/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takaa ettei se jättäisi seuraavaakin muijaa ja lapsia hetken kuluttua?

Kaksi kertaa tehnyt jo saman(mies siis).Nyt taas uusi vaimo kierroksessa, kolmas.Ei välitä edellisistä lapsistaan ollenkaan.

Aina pettämällä lähtenyt uuden mukaan.

Uusin luulee kai "parantavansa", vaikka mies haikailee ihan erinäköisten naisten perään.

Vierailija
15/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on sukulainen

Vierailija
16/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että milloin mies kaappaa lapsen ja häipyy sen kanssa teille tietymättömille.

Vierailija
17/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että milloin mies kaappaa lapsen ja häipyy sen kanssa teille tietymättömille.

Ehkä sanamuoto oli väärä, mutta lapsi oli eron aikaan 1,5v ja yhteisestä sopimuksesta lapsi asui isäällään ja tapasi äitiään joka toinen vkonloppu. Tämä ihan äidin työn vuoksi. Nyt äidillä on uusi perhe, mutta poika käy säännöllisesti siellä ja äidin kanssa tullaan toimeen todella hyvin. Eikä äitiäkään voi tässä tapauksessa syyttää, erittäin fiksu nainen.

Vierailija
18/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaan ei tietysti sillä tavoin hylännyt vaan tapaa säännöllisesti. Mies on ihana ja hyvä puoliso. Joskus vaan avioliitto ei jatku, vaikka kuinka olisi lapsia... Sitä ihminen erehtyy pariutuessaan ja erityisesti nuorena tule sitouduttua väärään ihmiseen. Nuorena ei osaa hakea samoja asioita kuin vähän elämänkokemusta saaneena.

Vierailija
19/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaan ei tietysti sillä tavoin hylännyt vaan tapaa säännöllisesti. Mies on ihana ja hyvä puoliso. Joskus vaan avioliitto ei jatku, vaikka kuinka olisi lapsia... Sitä ihminen erehtyy pariutuessaan ja erityisesti nuorena tule sitouduttua väärään ihmiseen. Nuorena ei osaa hakea samoja asioita kuin vähän elämänkokemusta saaneena.

tule sanomaan toi sama sitten kun se kyllästyy suhunkin.

Vierailija
20/39 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää lainkaan yhteyttä lapsiinsa. Minullakin on eronnut mies, joka on lähes päivittäin yhteydessa lapsiinsa. Ja erittäin hyvä niin!