Mitä tarjottavaksi synttärikutsuille 5lle lapselle?
En jaksa miettiä, saisinko apua : )
Lapset ovat 4-6 vuotiaita.
Kommentit (5)
Nakkeja, lihapullia, porkkanatikkuja, kurkkutikkuja ja viinirypäleitä.
Sipsejä, karkkeja ja keksejä sekä täytekakku.
Minä en ole vielä törmännyt lapsiin, joilta jäisi kakku syömättä - varsinkaan lapsille tehty banaanilla, persikalla tms. helpolla täytetty.
meilläkin tarjoiltu hyvällä menestyksellä!
Meillä oli semmonen jätskibaari josta sai hakea annoksensa
muutamaa eri jäätelöä, hilloa tai kastikkeita ja nonparelleja, vohveleja
lapset on innoissaan kun saavat itse valita lisukkeita =) ja on pieni ohjelmanumerokin samalla
Vaihtoehtoja tarjoiluun on seuraavanlaisia (vielä ei siis päätetty, mitä tarjotaan):
Lettukestit: lettuja tai vohveleita ja hilloa + kermavaahtoa tai jätskiä. Tähän voisi tehdä alkuun myös jonkun suolaisen täytteen, jos haluaa. Jauheliha kai olisi lapsille varma nakki.
Hampurilaisia itse tehtynä, esim. niin, että jokainen "tilaa" hampurilaiseensa ne täytteet, jotka haluaa.
Jäätelökioski, josta jokainen voi "tilata" haluamansa annoksen, lisukkeina voisi olla hedelmiä, strösseleitä, kastikkeita, kermavaahtoa...
Ja kaikkiin vaihtoehtoihin teen yllä jonkunlaisen kakun. Todennäköisesti ihan perinteisen kinuskikakun tai marjakakun. Aina sanotaan, että lapset ei sellaista syö, mutta kyllä meillä esim. kunnon vadelma rahkakakku on aina uponnut lapsiin. Hyvä vaihtoehto on myös jätskikakku, mutta ei ehkä tuon "jätskikioskin" kanssa.
ja meinaan hoitaa tarjoilun sankarin suosikkien mukaan, eli:
pop cornia, carneval-keksejä (mahd. myos Muumi-keksejä tai dominoja), fazerin sinisiä konvehteja, jotain karkkia (en tiedä vielä, kun sankari ei itse syö muuta kuin noita suklaakonvehteja), omenamehua ja vanilijajäätelöä, lisukkeena mansikkahilloa ja suklaakastiketta.
Juhlat on sellaiseen aikaan, että jos joku vanhempi kuvitteli, että täällä syödään jotain kunnollista niin siinähän sitten kuvittelee...Kakkua en hanki, kun sitä ei kukaan kuitenkaan syö, luulenpa, että kynttilät puhalletaan jätskin päältä.