Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi (7v) sai raivarin ja paiskoi ensimmäisen kerran tavaroita... mun läppärin!

Vierailija
28.08.2009 |

Mitä te antaisitte rangaistukseksi?

Minä määräsin viikon telkka/pelikiellon ja arestia yli viikonlopun...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lle pääsevän.....

Vierailija
2/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta. Anteeksi, että sanon näin.

Voi tulla aikamoisia ongelmia kun kasvaa vanhemmaksi.

On varmaan lapsi, joka hakkaa sinua ja huorittelee ja haistattelee. Näitähän on nähty ja äiti vain vinkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhan pitää todellakin tietää, että tollanen käyttäytyminen ei ole ok.

Olis ollut loppuvuoden pelikiellossa, maksanut mulle uuden läppärin säästöistään ja kotaria olis tullu helposti kaks viikkoa!

Vierailija
4/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkka/pelikielto pidemmäksi aikaa. Jonkinlainen korvausvelvollisuus tuosta läppäristä, vaikka kotitöitä, joilla suorittaa maksua tms. Kyllä 7-vuotiaan on jo ymmärrettävä mitä tavaraa voi heittää ja mitä ei!

Vierailija
5/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei lapseni ei huorittele minua eikä haistattele. Ekaluokka ottanut melko koville ja ilmeisesti tässä väsymyksessään sain ENSIMMÄISEN tällaisen raivarinsa. Kaverin kanssa oli tullut joku kiista ulkona ja hyvin itkuinen poika tuli sisälle, oli vihainen ja paiskasi eteisen pöydällä olevan läppärilaukun ja lehtipinon lattialle. Harmi vaan, että laukussa oli läppäri sisällä ja ilmeisesti emolevy irtosi tms.

Olin tietysti itse asiasta hyvin vihainen, pidin melkoisen puhuttelun (juuh, minäkin huusin..) ja asetin nuo ennen mainitut sanktiot.

Vierailija
6/6 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei lapseni ei huorittele minua eikä haistattele. Ekaluokka ottanut melko koville ja ilmeisesti tässä väsymyksessään sain ENSIMMÄISEN tällaisen raivarinsa. Kaverin kanssa oli tullut joku kiista ulkona ja hyvin itkuinen poika tuli sisälle, oli vihainen ja paiskasi eteisen pöydällä olevan läppärilaukun ja lehtipinon lattialle. Harmi vaan, että laukussa oli läppäri sisällä ja ilmeisesti emolevy irtosi tms. Olin tietysti itse asiasta hyvin vihainen, pidin melkoisen puhuttelun (juuh, minäkin huusin..) ja asetin nuo ennen mainitut sanktiot.

On aivan eri asia paiskaako lapsi jonkun lehti/laukkupinon lattialle ja läppäri "vahingossa" hajoaa kuin se, että lapsi tahallaan paiskaa raivostuksissaan äidin läppärin lattialle!

Toki voisi silti olla paikallaan teetättää jotakin kotityötä tms. "vastineeksi" arvokkaan tavaran rikkomisesta.