Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua arvosteltaisiin jos olisti BB:ssä?

Vierailija
28.08.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauhee läskinorsu, eihän sillä ole edes kaulaa. Tollanen hiljanen seinäruusu.

Vierailija
2/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olisin leiponut ja laittanut ruokaa päivittäin se on nimittäin ammattini)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti se, että miten voin äitinä jättää lapseni niin pitkäksi aikaa vaikka olisikin isän hoivissa.

Jutut satanismista varmaan sekä kiinnostaisivat että ärsyttäisivät.

Tai sitten olisin vaan tylsä, koska lukisin koko ajan (tietysti lukemiani kirjoja varmaan arvosteltaisiin).

BB olisi vihon viimeinen tosi-tv -ohjelma, mihin osallistuisin :D

Vierailija
4/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammainen läski,joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Ällö ämmä kun kehtaa röyhtäillä ja piereskellä.Huono äiti kun jättää lapsensa isän hoidettaviksi (joka on muuten aina ollut koti-isä...).

Oikeasti tekis hurjasti mieli mennä kokeilemaan pääsiskö,mutta mä en tod. haluisi tuota julkisuutta. Ja en voi olla varma,ettei paskapuheet lähtis kiertoon tutun tutun tutuilta...

Vierailija
5/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä olisin nyt siellä, niin kuka(mummo)äiti lähtee viimeisillään raskaana BB:iin ja jättää muut lapset kotiin määräämättömäksi ajaksi isänsä kanssa?

Toisekseen olisin kaiken tietävä ja aina suuna päänä.

Varmaan ulkonäöstäkin saisi jonkun kommentin.

Tosipuheessa: tuskin tulisin toisessakaan elämäntilanteessa valituksi. En ole katsonut ohjemaa (mutta lukenut Ben Eltonin kirjan) ja eiköhän noihin valita aina ne, joilla on vähiten estoja, eniten ärsyttäviä piirteitä, heikkous alkoholiin ja huono itsekontrolli.

Vierailija
6/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ilman meikkiä.

Vierailija
7/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hämmästelisivät, miten olen pysynyt niin hoikkana ja ilman raskausarpia, vaikka olen melkein 40v ja synnyttänyt viisi lasta.

Vierailija
8/8 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et eikö toi nyt turpaansa osaa pitää kiinni hetkeekään, ja ärsyttävän näsäviisas ja mitä toikin ittestään luulee, lihavakin vielä... :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä