Mitä tehdä kun työkaverissa on ärsyttävä tuoksu?
Kommentit (3)
En ole allergonen/tuoksuyliherkkä tmv. mutta joskus KIRJAIMELLISESTI henkeä ahdistaa kun esim. bussissa joku voimakkaasti pesuaineelle tuoksuva istuu lähelle. Toinen paha on laventeli, josta liki kaikki pitävät, mutta jostain syystä olen laventelin tuoksusta lapsesta saakka saanut AINA päänsäryn :(
ITSE en loukkaantuisi (jopa toivoisin!) että minulle sanottaisiin ihan suoraan jos tuoksuisin "pahalta", oli se sitte ahjuvesi, pesuaine tai vaikka hiki, niin tahtoisin tietää...! Mutta toisella on asiasta paha mennä sanomaan, koska ei tiedä loukkaantuuko jne. :(
oikeasti, hankkiudu freelanceriksi, työskentele vain kotoa käsin, ajele omalla autolla jne. Ja anna muiden elää ja haista niin kuin haluavat.
on tosi voimakas. Olen tässä viime vuosina tullut sille jotenkin yliherkäksi. En siis saa mitään oikeita oireita, mutta en kuitenkaan kestä sitä.
Aloita sanomalla työkaverillesi, että sinulla on tosi hassua ja itsellesi noloakin asiaa. Sitten jatkat, että jostakin syystä olet yliherkkä sen pesuaineen hajusteille, jota työkaveri käyttää. Lopuksi kysyt, olisiko työkaverisi mielestä ihan liian pönttöä pyytää häntä käyttämään pesuainetta.
Onnistuisikohan? Siis toista loukkaamatta. - 2 -