Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolestuttaa...

Vierailija
27.08.2009 |

Mieheni käyttäytyy kuin 15- vuotias poika; vapaamatkustajana perheessämme, tekee ja menee tahtonsa mukaan ja minä pyöritän kotia pienten lasten kanssa. Hän työskentelee, harrastaa, tuijottaa televisiota kaikki illat - minä raadan kodin eteen. Ja mankuu seksiä ja syyllistää kun sitä ei tipu. Tai kun tippuu niin se on velvollisuudentunnosta, että saadaan riita vältettyä.

Nyt olen viimeaikoina vajonnut jonkinlaiseen apatiaan; en enää jaksa valittaa miehelleni, en enää riitele hänen kanssaan ellei ole ihan äärimmäinen pakko, en ota enää itseeni hänen käytöstään, olen vaan jotenkin todennut, että hän on mikä on eikä minun kannata edes elätellä toiveita muusta. Ja mieskin on huomattavasti tyytyväisempi kun olen hiljaa enkä vaadi omia tv-ohjelmia, tai omaa aikaa, tai häntä siivoamaan.

Onko tämä sitä että olen vihdoin 30 kynnyksellä seestynyt vai olenko sekoamassa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kumpikaan. :D

Teijän tarttee nyt tajuta ettei homma toimi noin ja että kun mies ja sinä olette kotona, kotityöt jakautuu sen ajan tasan.

Sinä et ole palvelija, ei mieskään ole koko ajan töissä. Samoin tarttee sun päivään tulla muutos kun mies astuu ovesta sisään.

Tapoja elää on monta, mutta jos teidän tapa aiheuttaa jommalle kummalle tai lapsille tuskaa, pahaa mieltä niin siihen tarttee puuttua ja muutoksia tehdä.

Ei tietenkään se ole ratkasu että sinä makaat kaikki päivät kotona ja mies käy töissä ja palvelee sinua kun tulee kotiin (saattaahan joku niin tehdä) mutta minusta jos teet kotitöitä vähän päivittäin, ruokaa perheelle ja ulkoilet niin kun mies tulee kotiin -hän myös osallistuu tämän jälkeen.

Paljoahan tekemistä varmaan ei ole, mutta pitäähän tilanteiden muuttua kun olosuhteet muuttuu: vaikka sinä töissä ja mies työttömänä (sama päinvastoin kuin nyt) tai kun molemmat töissä.

Telkkariohjelmista tappeleminen kuulostaa jo siltä että te haette riitaa ja katsotte kumpi voittaa. Ei tollasessa ole järkeä. Jos ette aikuiset pysty moista NYT yhdessä päättämään niin miten käy kun lapsetkin haluaa ohjelmiaan?

Ei parisuhteessa kuulu luovuttaa, vaan asiat tarttee sopia ja tehdä yhdessä kompromisseja ja myönnytyksiä, mutta ei niin että hiljaa luovuttaa. Siitä vaan tuska lisääntyy.

Tämä on tietty vaan sinun puoli, olisi kiva kuulla miehen sana. Marttyyri osaa kyllä kääntää omat virheet pieniksi tai syyttää toista, eli ehkä olet jopa kaukana seesteestä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla