Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyörän perävaunu. Kokemuksia? Mitä kannattaa huomioida vaunua valitessa? Mikä merkki on hyvä?

Vierailija
27.08.2009 |

Mietin tässä, kun ollaan lasten kanssa (3v ja 1v) aina jumissa kotona, että olisiko tuommoinen pyörän perävaunu kätevä? Kamalan kallista en raaski ostaa, kun vaunu ei kuitenkaan ole varmaankaan missään jokapäiväisessä käytössä...

Onko vaunu raskas vetää perässä?

Onko kokemuksia semmoisesta vaunusta joka muuntuu rattaiksi?

Mitä vaatimuksia vaunu asettaa polkupyörälle? Käyköhän se ikivanhaan "mummopyörään"?;-)

Voiko pyörään laittaa vaunun + turvaistuimen?

Onkohan 26kg maksimikuorma liian vähän...?!

Kiitos jos joku jaksaa kertoa kokemuksiaan! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain olis "tuoreita kokemuksia" + neuvoja.

Ja kyllä, olen jo googlettanut ;-)

Vierailija
2/5 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tykänneet älyttömästi.

siis siitä joka muuntuu rattaiksi. Heillä on siihen tarkoitettu pehmeä kantokoppa joka kiinnitetään siihen istuinosaan silleen jännästi. Itse kans mietin sitä mutta on vähän liian kallis meidän tarpeisiin.

mä en yhtään muista mikä sen firman nimi on josta tilasivat. voisin yrittää ettiä. nuo kyseiset kärryt maksaa useamman satasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli edullinen, ja kevyt vetää. Maksimikuorma taisi olla 40kg. Kärry kiinnitetään pyörään niin, että istuin voi ihan hyvin olla tarakalla samalla.

Suosittelen lämpimästi, meillä lapset tykkäsi kovasti. Ja kärryn sai nopeasti kasattua vaikka auton kyytiin.

Vierailija
5/5 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku myy siella Saksasta kasin karryja. (hinta 130 euroa)

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi