Minulle alkaa tulla paniikki. KÄYKÖ TÄÄLLÄ PALSTALLA KUNNOLLISIA MIEHIÄ LAINKAAN?
Taas on joku aloittanut tuon maksulliset naiset ketjunkin.
Minulle tulee ihan paha olo.
Olen itse eronnut 40 vuotias nainen, seksiin avoimesti suhtautuva nainen. Sen vuoksi kai täällä käynkin. Se ei silti kuitenkaan tarkoita että makaisin jokaisen miehen kanssa vaan yritän tosissani löytää ihmisen jonka kanssa jakaa arkea sekä myös tietysti sen seksielämän.
Minulta alkaa mennä usko teihin miehiin. Onko täällä palstalla enää ketään tavallista, omatunnon omaavaa miestä? Kaltaistani mutta vain toista sukupuolta? Eronnutta tai liitossa elävää joka oikeasti haluaa sen seksielämän VAIN oman kumppaninsa kanssa.
Alkaa tulla sellainen olo että millään muulla ei enää ole väliä kuin huorilla ja tiukalla pillulla.
Kommentit (47)
En täysin ymmärrä mitä tarkoitat tuolla että kumppanisi seksuaalisuus ei olisi omaisuuttasi.
Tarkoitatko siis sitä että puolisosi saa käydä vieraissa jos siltä tuntuu?
Mutta se mitä en hyväksy on se että systemaattisesti petetään ja samanaikaisesti valehdellaan omalle puolisolle esittämällä kaiken olevan hyvin. Silloin tehdään valinta puolison puolesta, tavallaan hukataan hänenkin elämäänsä.
Ja kun aiemmin esitin tuolla kysymyksen että kuka kestäisi sen että paljastuisi maksullisissa käyneeksi aviomieheksi niin eipä ole kukaan paljon vastaillut.. :)
Haluan olla uskollinen miehelle jonka lähelleni päästän ja edellytän sitä myös häneltä.
AP
Nyt ymmärsin kantasi paremmin, täsmennän hiukan omaani.
Kokemuspohjalta ajattelin, että jos iskollisuus ja sen edellyttäminen tarkoittaa sovittujen seikkailujen kieltämistä, niin erotatko missä vaiheessa uskollisuus livahtaa omistamiseksi?
En kyllä hurraata huuda jos puoliso käy vieraissa, mutta ei hän ole omaisuuttani. Experimenttaalien kokemusten suhteen olen salliva, pikkujoulupanotkin vielä sulatan katumuksen avulla, mutta salarakkaita en. Vastaavasti itse haluaisin vapauden käydä kokeilemassa sellaisia temppuja joita puoliso ei salli kotona. Lyhyempi se lista sentään kuitenkin on kuin kakaroiden kirje joulupukille ;D
Sitä pidän omistamisena, jos puoliso pyytäisi vaikkapa tukehduttamaan, kieltäytyisin siitä ja kieltäisi myös vieraissa tapahtuvat kokeilutkin. Vastaavasti kaikenlaiset bi-kokeilut ovat luonnollisesti sellaisia, joissa puoliso ei voi täysin auttaa vaikka haluaisi.
Ymmärsin kantasi ja olen samaa mieltä tuosta "esivalitun kulissin" ylläpidosta. Enpä myöskään todellakaan haluaisi olla mies, jonka muija hukkasi rahansa mieshuoraan :( VARSINKAAN jos puolison kaverit ovat tienneet kaikenaikaa.
Kyllä se elämä siitä jotenkin uomiinsa aina asettuu, häntä pystyyn vaan.
Meillä vaimo käynyt vieraissa viimeyönä ja tänään ei kuulemma tule sekstailusta mitään koska paikat niin arkana mutta hymy herkässä ;-) Mutta odotan innolla huomista!!
Meillä vaimo käynyt vieraissa viimeyönä ja tänään ei kuulemma tule sekstailusta mitään koska paikat niin arkana mutta hymy herkässä ;-) Mutta odotan innolla huomista!!
Ja jos olet niin miten kävi?
Minä en ole käynyt täällä palstalla viikkokausiin, mutta sama meno näyttää jatkuvan :D
t ap
Vaan varattuna mitä onnellisimmassa parisuhteessa!
Kaikki parisuhdeongelmatkin johtuvat siitä että mies sanoo jotain tai jättää jotain sanomatta, tai sitten mies tekee jotain tai jättää jotain tekemättä.
On todellakin viisaampi erota jos suhde on siinä vaiheessa, että pettäminen tai luvalla vieraissa käynti on ainoa keino jaksaa vaikka niistä raskaista ja puuduttavista arjen rutiineista.
Miksi? Eikös kyse ole siitä, että mikä kussakin suhteessa on ok, se on silloin ok? Vai mistä moinen standardi, josta haluat meidän kaikkien pitävän kiinni? Itse en ole koskaan naistani pettänyt, mutta syy ei ole missään moralisoinnissa. Me vaan olemme onnellisia yhdessä kaikin puolin. Hellyyttää, seksiä, yhdessä tekemisiä riittää, mutta jos ei riittäisi, kuten oli aiemmin 6 vuotisessa avioliitossani, niin menisi nainen vaihtoon aivan takuuvarmasti.
taida kiinnostaa pyöriä täällä. Oma mieheni aikakin totesi, ettei häntä voisi VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, kun sanoin että hae tuolta vertaistukea miehistä jotka ovat kypsyneitä vaimoihinsa...