Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä olen tyytyväinen kun minulla on mies, joka osallistuu täysillä perhe-elämään!

Vierailija
27.08.2009 |

On aika ankeeta lukea joidenkin teidän juttuja miehistänne, jotka eivät tee kotona juurikaan mitään. Ei hoida lapsia, ei tee ruokaa, ei siivoa, ei leiki lasten kanssa, ei vie lapsia mihinkään, ei käy kaupassa, ei huomioi vaimoa tarpeeksi, ei muista synttäreitä ym. ym.

Minun mieheni tekee kaikkea tuota ja paljon muutakin ja ihan pyytämättä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ihana mies, luulen, että saanut oppinsa omalta isältään joka myös osallistui perheen elämään, oma isäni on aivan päinvastainen ja huomaan, että veljeni on saman lainen isä lapsilleen kuin isäni oli.

Ollaan onnellisia näistä miehistämme, kiva huomata että muitakin on lykästänyt miehen kanssa :)

Vierailija
22/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osallistuu perhe-elämään myöskin täysillä.

Seksieläma ja aikuisten yhteiselämä häntä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kova työ oli kouluttaa.

Olen kyllä joskus sanonut, että on hänen viimeinen tekonsa jos nyt löytää uuden naisen ja valmiiksi koulutettuna aloittaa alusta. Minusta minun pitäisi saada uudisraivaajapalkinto tai jotain sellaista.

Vierailija
24/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksistä innostuu vain pari kertaa vuodessa:(

Vierailija
25/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehestäni erityisen ylpeä siksikin, että hän osallistuu täysillä lapsen elämään, vaikka hän ei biologinen isä olekaan (en toki väitä, että tämä on mitenkään ainutlaatuisenmegaharvinaista).

Melkoisen muutoksen mies teki elämässään kun meidät kohtasi. Hän oli hiukan päälle 30v., asunut lähes 15 vuotta yksin ja isolta osalta vielä poikamieselämää (ei kihloja, mutta satunnaisia seurustelusuhteita + yksi pidempi suhde).

Rakastan ja kunnioitan häntä syvästi.

Vierailija
26/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan mieheni mukaan listaan!

Vierailija
27/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ap:n kuvauksista vain siivoaminen on asia, jota mies ei tee kovin paljon (välttämättömät kuitenkin). Se on joskus kyrsinyt, mutta sitten olen punninnut onko se kuitenkaan niin suuri huono puoli, kun muuten on täydellinen mies ja isä. Lisäksi paiskii huomattavasti enemmän töitä kuin minä, joten kai mulla on aikaa enemmän siivotakin.

Vierailija
28/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatte, että mies siivoaa, tiskaa, luutuaa lattiat, hoitaa lapset.

Mutta silti odotatte lahjakortteja kampaajalle ja kosmetologille.

Eikös niitä nyt voi omasta palkastaan maksaa?

Silloin ymmärtäisin jos itse ostaisitte miehelle lahjakortteja hierontaan tai parturiin tms.

Vierailija
29/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla. Nimittäin muutama kommentti on tullut jo miehistä, jotka ovat täydellisiä isiä, mutta seksiä on vain pari kertaa vuodessa. Toki totuuskin voi olla tuo, mutta minä en usko siihen, että "lauhkeaksi kesytetty mies vie onnenhalut ja- kyvyt kummaltakin osapuolelta" (T. Dunderfelt)

Oma mieheni on monipuolinen ja tekee lähestulkoon kaikkia kotitöitä (siivoaa, pyykkää, laittaa ruokaa, hoitaa lapsia jne.) ja tunnen meidän olevan tasa-arvoisia. Meillä on myös hyvää seksiä riittävän usein (kutakuinkin ollaan samaa mieltä) Ja vaikka olen aika kova määräilemään ja tietämään kuinka asiat kuuluu tehdä, mieheni ei suostu tossun alle vaan ilmaisee mielipiteensä ja tekee asioita omalla tavallaan.

Vierailija
30/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ankeeta lukea joidenkin teidän juttuja miehistänne, jotka eivät tee kotona juurikaan mitään. Ei hoida lapsia, ei tee ruokaa, ei siivoa, ei leiki lasten kanssa, ei vie lapsia mihinkään, ei käy kaupassa, ei huomioi vaimoa tarpeeksi, ei muista synttäreitä ym. ym.

Minun mieheni tekee kaikkea tuota ja paljon muutakin ja ihan pyytämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi