Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa piikitys

Vierailija
26.08.2009 |

eli olen luovuttamassa munasoluja ja aloitan huomenna hoidon :)

Ihana olo tästä ajatuksesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia hoitoihin ja kiitos!

Vierailija
2/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin kuin itsekkäitä omahyväisiä paskoja, niinkuin täällä palstalla näkyy aika paljon olevan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta kertaa jo munasoluja :)

Ja joku kommentoi kohta: rahan perässä menet.

Noh, eipä tuosta rikastu ja sitä paitsi minä olen joka kerta luovuttanut rahat klinikan kautta sille pariskunnalle jolle munasolut menevät, eli tarkoitus pelkkä hyvä minulla.

- ap -

Vierailija
4/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen meinannut myös munasolujen luovutusta, mutta vielä jäänyt.. Vähän piikkikammoinen olen ja kun ei mistään oikein saa tietoa mitä tuossa tarkalleen tehdään. Pitäisi varmaan soitella paikan päälle ja kysellä.

Vierailija
5/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko esim syöpäriski kasvaa?

Vierailija
6/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi paljon tsemppiä hoitoon, joka voi olla rasittavakin. Itse olen käynyt saman piikityksen läpi mutta vain "omaan käyttöön" enkä kelpaa luovuttajaksi.

Joku kyseli piikityksestä ja siitä, mitä oikein tapahtuu. Kannattaa rohkeasti soittaa klinikalle ja kysyä. Piikitykseen tottuu nopeasti ja se on - yllättävää kyllä - kivutonta. Lääkitys räätälöidään aina jokaiselle henkilökohtaisesti, mutta parin viikon ajan joutuu piikittämään. Toisilla tulee turvotusta loppua kohti. Itse munasolujen kerääminen on nopea ja myöskin kivuton toimenpide.

Riskeistä en tiedä, olen sitä itsekin miettinyt kun lapsettomuushoidoissa käytettiin kuitenkin aika vahvoja hormonilääkkeitä pitkiä aikoja.

Vierailija
7/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella paljon tätä lapsettomuutta ympärilä, ja ihanaa, kun joku haluaa vilpittömästi auttaa toisia.

Sinun laisiasi lisää.

Vierailija
8/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ja niin saatanasti....Been there and DONE that....mutta mitäpä nainen ei tekisi LAPSEN tähden...

ja tosi paljon tsemppiä hoitoon, joka voi olla rasittavakin. Itse olen käynyt saman piikityksen läpi mutta vain "omaan käyttöön" enkä kelpaa luovuttajaksi.

Joku kyseli piikityksestä ja siitä, mitä oikein tapahtuu. Kannattaa rohkeasti soittaa klinikalle ja kysyä. Piikitykseen tottuu nopeasti ja se on - yllättävää kyllä - kivutonta. Lääkitys räätälöidään aina jokaiselle henkilökohtaisesti, mutta parin viikon ajan joutuu piikittämään. Toisilla tulee turvotusta loppua kohti. Itse munasolujen kerääminen on nopea ja myöskin kivuton toimenpide.

Riskeistä en tiedä, olen sitä itsekin miettinyt kun lapsettomuushoidoissa käytettiin kuitenkin aika vahvoja hormonilääkkeitä pitkiä aikoja.

Vierailija
9/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen jopa ajatus, että kärsit syyllisyydestä, haluat hyvittää jotakin.

Sinulle on varmasti informoitu riskeistä, eikä niitä tulisi vähätellä. Tiedetään aivan liian vähän, koska aika on ollut lyhyt. Ne on vain ihmisiä jotka siellä klinikalla työskentelee. Eivätkä hekään aina ole samaa mieltä mitä heidän tulee inffota. He tekevät vain työnsä. Luovuttajista on pula. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi.

Näistä syistä sinulta voi mennä jossakin vaiheessa henki, ainakin elämäsi lyhenee jonkinverran mitä useampia hoitoja otat.

Vierailija
10/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia ja riskejä.

Ei ole olemassa lääkkeitä tai hoitoja joihin ei kuuluisi riski. Sen tietää lääkäritkin.

Jokainen joka vähänkin ajattellee tiedostaa, että liiallinen hormonistimulointi aiheuttaa riskin.

Vierailija
11/11 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin kuin itsekkäitä omahyväisiä paskoja, niinkuin täällä palstalla näkyy aika paljon olevan:D

että halutaan lasta toisten terveyden kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä