Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksulliset naiset!

Vierailija
26.08.2009 |

Oletko kokeillut, mitä pidit?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin! Hän oli suomalainen n. 28 - 30 v. nainen ja tosi upea.

Hyvää seksiä kumilla ja tuntui, että hänkin ihan piti siitä (ehkä teeskenteli myös...?) =)

Vierailija
2/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona on hyvä seksi elämä mutta olen seksiaddikti ja n 10 v sit päätin että suhdettani en tuhoa pakkomielteisen seksin tarpeen takia joten aloin käyttämään maksullisia naisia. Osa on ollut huonoja ja osa loistavia. Joitakin olen tavannut jo vuosien ajan. Asia on mulle vähän kuin parturissa yms käynti. Kalliiksi tulee mutta onneksi tienaan sen verran hyvin ettei ole perheen elintasosta pois. Laskin summittaisesti äsken ja 10 v aikana on ollut n 400 eri maksullista naista ja rahaa mennyt arviolta 40 000 eur ;( elämä on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on hyvä vertaus. Eli samoja kokemuksia itselläkin - joskaan ei ihan noin suurta lukumäärää. Ja samanlainen elämäntilannekin. Se on helppoa ja kätevää eikä kukaan jää lahkeeseen roikkumaan tai soittele perään. Sopii perheelliselle hyvin. Taso toki heittelee, mutta itse olen ainakin niin ronkeli, että käännyn ovelta jos naama ei kelpaa.

Vierailija
4/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kokeilleet suomalaisia vai venäläisiä??

ja onko niissä kovasti eroa: halussa, osallistumisessa, TURVALLISUUDESSA???

Vierailija
5/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monenmaalaisia. Nykyään pysynyt melkein pelkästään suomalaisissa. Poikkeuksena jos joku oikein herkku ulkomaanelävä osuu kohdalle :)

Erot voivat olla hyvinkin suuria. Parhaimmillaan maksullinen seksi on loistavaa. Aika hyvin oppinut ennustamaan minkälainen tyttö on kyseessä ja voi aavistuksen perusteella jättää väliin.

Jokainen tyttö kuka tarjoaa palveluja omasta tahdostaa huolehtii tuevallisuudesta joten siinä ei ole mitään pelättävää.

Vierailija
6/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa olla yhteisiä vuosia vaimon kanssa mittarissa tuollaiset 23 v. ja alettu seurustella 16-vuotiaina, niin tälle on tilausta.

Olen harrastanut tätä nyt vuoden ajan ja tavannut 4 eri maksullista. Tosi kerran erään venäläisen kanssa tapahtui niin, että poislähtiessäni samalla ovenavauksella sisään meni venäjää puhuva kookas nahkatukka ja ei selvästikään palvelua ostamaan, vaan tarkastamaan "rahatilanteen".

Se oli aivan helvetin karmivaa ja suorastaan pelotti (jota tunnetta en kovin usein koe).

Mahtaako muilla venäläisiä tavanneilla olla smanlaisia kokemuksia...?

Vierailija
7/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat nyt tietysti vaihtelevat illallisesta ylöspäin ilman ylärajaa mutta mitä tuollainen keskiverto/keskihintainen huora maksaa?

Entäs jos haluaa esimerkiksi persepanon?

Entäs pelkkä suihinotto?

Vierailija
8/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pano 120 - 150 n. 45 min - 1 h

riippuu ihan tytöstä

suihin sitten vähän halvemmalla

todella vaihtelee tytöstä riippuen!!!!!!

Vierailija
9/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt näissä aika monissa eri tyttöjen palveluksissa.

Yksi ihmetyttää - toiset tytöt (sekä suomalaiset että venäläiset pyytävät - ei kaikki - että heitä nuollaan)...

Ei ole koskaan tullut pieneen mieleenkään täyttää tätä toivetta. Nuolla huoraa, jonka seksuaalihistoriaan mahtuu varmaan 2 - 5 miestä joka päivä - nuoleeko joku näitä todella....?????

En myöskään koskaan suutele huoraa, ihan puhtaasti minimoidakseni kaikki mahdolliset tautiriskit.

Vierailija
10/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu. Niin tyhmää huoraa ei olekaan. Ehkä haluat retostella jollain? Jokatapauksessa, ikinä ei ole kukaan pyytänyt nuolemaan - päinvastoin edes rintoja ei saisi monilla nuolla. Mihin siis pyrit - ilmeisesti vain testailet kuinka tyhmiä miehet ovat, vai?

Vierailija
11/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorissa kaveri

miksi helvetissä keksisin jotain noin saatatan typerää - en todellakaan keksi mitä voittaisin tämän jutun keksimisellä

se mitä sanoin on tapoahtunut kohdallani

useita kertoja!

käy joskus huorissa, jotta voit keskustella tästä agendasta mitä tässä käydään läpi

Vierailija
12/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat olla nyt ihan voittaja vaan.. Voitit, siis. Pohdiskele vain sinä nuollako huorien pilluja vai ei. Ja jos saat samalla todistettua, että minä en ole ikinä käynyt huorissa niin - hyvä sekin. Eipä tuo nyt niin leuhkimisen arvoinen asia ole muutenkaan, vaikka asian suhteen viatonta tässä on vähän hankala esittää..

Mutta että - nuole pois! :-)

Vierailija
13/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niin sehän tarkoittaa sitten sitä että jostain syystä nämä huorat luulevat että HALUAT nuolla heitä.

Joku käytöksessäsi tai viesteissäsi antaa sellaisen signaalin.

Vierailija
14/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin oman kysymykseni tähän mielenkiintoiseen aiheeseen: onko kenelläkään kokemuksia näistä Thi-Hierontapaikoista?????

Vierailija
15/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai-tytöt ovat mukavampia, notkeampia ja tiukkapilluisempia kuin suomalaiset losoperseet.

toisin oman kysymykseni tähän mielenkiintoiseen aiheeseen: onko kenelläkään kokemuksia näistä Thi-Hierontapaikoista?????

Vierailija
16/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat paljon parempia ja ennen kaikkea kookkaampia ja kestävämpiä rakastajia kuin pienimunaiset, roikkukiveksiset lösöt ja hikiset suomalaismiehet.

Vierailija
17/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kiinni perheessään, niin hullua kuin se onkin

t. kokemusta, vaikka en sillä mitenkään ylpeile

ps. olisi kiva kuulla maksullisten naisten näkökulmaa asiakkaisiinsa ja tähän hmmmm. kiehtovaan ammattiin!!!

Vierailija
18/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kiinni miehen perheessään...

vaan ajaa lapset kurjuuteen. Prostituutiossa kysyntä lisää tarjontaa ja se on globaalisti suurin ihmiskaupan syy. Erityisesti lapsien ja nuorten ihmiskauppa. Ja turha sanoa, että kaikki suomalaiset ovat siinä omassa tahdostaan eikä sitä täällä tapahdu. Suosittelisin keskustelemaan asiasta asiaa vihkiytyneen poliisiviranomaisen kanssa.

Käsittämättön vastenmielistä, että joku haluaa olla tekemisissä asian kanssa jolla on kaikki tekeminen ihmiskaupan kanssa.

Vierailija
19/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ovat vakavaraisempia ja kulttuuristaan johtuen arvostavat naista enemmän kuin suomalaiset.

Kestävyys varmaankin johtuu ympärileikkauksesta.

Huonona puolena on se, että eivät käy ikinä suihkussa. Tai siltä joskus vaikuttaa. Mutta eipä ole sissijuustoa!

Ja tummaihoiset miehet ovat paljon parempia ja ennen kaikkea kookkaampia ja kestävämpiä rakastajia kuin pienimunaiset, roikkukiveksiset lösöt ja hikiset suomalaismiehet.

Vierailija
20/53 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

300e 0n mun hinta ja tietysti itse päätän kenen kanssa olen. puoltoist tuntii panoa äsken, huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme