miksi olet ylipainoinen
ja mitä ajattelit tehdä asialle, terveisin yksi ylipainoinen kans :)
Kommentit (31)
Kun lopetin rankan liikunnan enkä muuttanut ruokaosastoa vastaavasti, lihoin lähes 10 kg.
Lohdutan ja palkitsen itseäni suklaalla.
Siinä kai olennaisimmat.
kaiketi siksi että raskauden aikana sain kilpirauhasen vajaatoiminnaan ja imetys ei onnistunut ja koliikkivauvan kanssa 2 ekaa vuotta meni ilman kunnon unia. nyt on hormonitasapaino aivan sekaisin ja kroonista unettomuutta edelleen..hitaasti yritän jaksamisen myötä saada n. 10 kiloa pois, en stressaa enää
Elikkäs painoa oli ennen raskautta 86kg ja olen 63cm pitkä, loppuraskaudessa painoin 94kg. Sairaalasta lähtiessä 84kg ja viikko siitä 80kg. Nyt 79kg, juu paino vähän jämähtänyt, mutta suunta on alaspäin! Olen aloittanut nyt herkkulakon ja ruvennut vaunuilemaan paljon ja aloitan jumpan!
vauvasi kanssa saman pituinen.
Vauva muuten on 63,5cm...Joo siis 163cm oon;D
-rakastan ruokaa, ja syön sitää liikaa
-minulla on kilpirauhasen toimintahäiriö
-lääkitystäni ei ole saatu kohdilleen
-en jaksa liikkua kilpirauhasesta johtuen (Pienikin rasitus aiheuttaa tärinän, vapinan, maitohapot ym kivaa)
-olen masentunut (Varmaan myös kilpirauhasen takia)
-Jos jaksaisin liikkua, en ehdi (2 pientä lasta, mies töissä 12h/vrk), enkä keksi mielekästä liikuntaa johon olisi varaa
20-vuotiaana olin 55 kiloinen. Olen lihonut siis 24 kiloa 14 vuodessa.
Paino on tullut pikkuhiljaa. Olen yrittänyt laihduttaa, välillä olen saanut 4-6 kiloa pois, mutta takaisin on lihottu.
Nyt motiivina on se että vaatteet alkavat loppua, näyttävät kamalilta kun vyötärömakkarat tulevat housujen päälle.
Istumatyö, hyvästä ruoasta tykkääminen, vähäinen liikunta ja herkkujen napostelu... silläpä sitä lihoo.
Ravintolassa pitää syödä pitkän kaavan mukaan ja illalla on mukava syödä suklaata tai leivoksia.
Netin laihdutusohjelmia olen käyttänyt ja niistä olen oppinut paljon, mutta en tarpeeksi että olisi laihtunut pysyvästi ja saanut painon hallintaan.
syöminen on suuri intohimoni. Minun paheitani ei ole tupakka, ei alkoholi vaan hyvä ruoka. Kerran täällä vaan eletään ja haluan nauttia elämästä. Onhan jo imeväiselle syöminen suurin lohtu, etenkin makea ja rasvainen äidinmaito. En voi huijata itseäni etteikö se olisi minullekin.
että syön liikaa ja ennenkaikkea liikaa mässyä! Ajattelin ostaa isommat housut.
Tosin mies tehnyt kevyttä ruokaa kesäkuusta alkaen, on itse laihtunut 19 kiloa ja mä vaan puoli kiloa. Herkkujakaan en mätä enkä limuja/mehuja juo. Raskaanakaan en tietääkseni ole. Pitäiskö ryhtyä vesipaastolle?
Olen erittäin perso hyvälle ruualle, tykkään kokata, syödä ulkona ja leipoa. Lisäksi karkit ja jäde houkuttelee turhan usein;)