Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi olet ylipainoinen

Vierailija
26.08.2009 |

ja mitä ajattelit tehdä asialle, terveisin yksi ylipainoinen kans :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi että olen hoitanut sieluani herkuilla ja siksi, että en nukkunut vuosiin. asiaan lienee vaikuttanut myös hormonitykitys, eli olen ollut viimeiset viisi vuotta aina joko raskaana tai imettänyt.

nyt elän niin että paino putoaa 1 kg/vko. vuoden aikana tarkoitus olla kuosissa taas, eli olen itselleni armollinen.

2/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiska ja itsekuriton hedonistinen vätys.

Olen ajatellut tehdä asialle paljonkin, mutta en saa itsestäni irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen koska tuli raskausaikana raskauskiloja.

Ajattelin laihduttaa ne pois ja hyvässä vauhdissa ollaan kun kuukaudessa lähteny 4kiloa pois:)

Vierailija
4/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole ajatellut tehdä mitään.

t. 85kg/160cm

Vierailija
5/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltakaudet keksiä ja iltapalaa jos jonkinlaista. Ajattelin lopettaa ylimääräiset iltasyönnit ja vähän pienentää lounaan/päivällisen kokoa.

Vierailija
6/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt alkoi kuntoilu

uintiA, JUMPPAA, KÄVELYÄ, JUOKSUA

Vierailija
7/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan olla. Olen mielestä nätin ja terveen näköinen. Tosin tarvii pitää huolta että paino pysyy näissä lukemissa, mutta ei se kovin vaikeaa ole:)

Vierailija
8/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tulin raskaaksi.

Vierailija
9/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ruokaa josta tykkään, jolloin sitä tulee syötyä liikaa.

Yritän keksiä kevyitä ruokia, joita kärsii syödä mahansa täyteen ja kuitenkin laihtuu, edes vähän.

Vierailija
10/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ilmeisen vaikeasti syömishäiriöinen.

Yritän selvitä elämäni muista ongelmista, jolloin ehkä syöminenkin helpottuu.

Muutenkin kyllä liikun ja syön myös terveellisesti, eli mun pitäisi vain pystyä jättämään tolkuton määrä herkkuja sen terveellisen ruoan päältä pois.

Vierailija
11/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, koska mielialani on usein alhaalla, ja suklaalla tai herkuilla saan oloni nopeasti hyväksi.

t. 178 cm ja 82 kg

Vierailija
12/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäljellä vielä 13kg.. tosin synnytyksestä vasta 1kk. ja ajattelin syödä vähemmän ja liikkua enemmän

Vierailija
13/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vetelä. En ole liikkunut vuoteen just paskaakaan, koska olen tehnyt töitä.

Vierailija
14/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kai on, vaikka mielestäni se oli just sopivasti ruokaa ja sopivassa suhteessa herkkuja.

Mutta ilmeisesti sitä pitää olla joku tyhmä karkkipäivä ja ei sitä koskaan jaksa odottaa.

Ihan tyhmää myös syödä pieniä annoksia ruokaa. Varsinkin jos ruoka on tosi hyvää.

Vierailija
15/31 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunta on koko ajan alaspäin :)

Vierailija
16/31 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Eikä motivaatiota meinaa löytä, ei sitten mistään. Ikuinen laihduttaja (ja herkuttelija). 164/ 96kg

Vierailija
17/31 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 78 kg, olen 168 cm pitkä. Kulmakiveni on sama kuin jollain ed. vastaajalla, teen ruokaa, josta pidän, ja sitä tulee syötyä liikaa. Aina.

Olen ajatellut ja aloittanutkin kalorinlaskun, yritän pärjätä 1200 kalorilla su-pe, jotta lauantaina voisin vähän joustaa (juu aikomus ei ole pitää ruokaorgioita kuitenkaan), ja myös liikun säännöllisesti (sitä olen tehnyt koko ajan, ja paino on noussut 7 kg). Tai oikeastaan vielä säännöllisemmin kuin ennen.

Joku kirjoitti tuolla raskauskiloista, se on aika hauska termi ;)

Vierailija
18/31 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ilmeisen vaikeasti syömishäiriöinen. Yritän selvitä elämäni muista ongelmista, jolloin ehkä syöminenkin helpottuu. Muutenkin kyllä liikun ja syön myös terveellisesti, eli mun pitäisi vain pystyä jättämään tolkuton määrä herkkuja sen terveellisen ruoan päältä pois.

Vierailija
19/31 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan jäljiltä kilojen hallinta tuntuu myös vaikealta, vaikka vaavi on jo 5-kuukautinen. Tarkoituksena olisi kyllä laihduttaa,mutta miten.

T:173 cm 86 kg

Vierailija
20/31 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs painoa oli ennen raskautta 86kg ja olen 63cm pitkä, loppuraskaudessa painoin 94kg. Sairaalasta lähtiessä 84kg ja viikko siitä 80kg. Nyt 79kg, juu paino vähän jämähtänyt, mutta suunta on alaspäin!

Olen aloittanut nyt herkkulakon ja ruvennut vaunuilemaan paljon ja aloitan jumpan!