Onko normaalia ajatella odottavansa kaksosia..
..vaikka np-ultrassa näkyi vain yksi sikiö.. Olen nyt siis RV 16 ja niin vahva tunne että vauvoja olisikin 2.. Vatta on suurempi, mitä esikoisesta tässä vaiheessa, ei pysty edes piilottamaan enää, kaikki huomaavat.. Vattanympärys on vaan pari cm pienempi, mitä esikosta oli RV 20.. Jännittää ja pelottaa.. Kuinka usein raskaana oleva kuvittelee odottavansa kaksosia, vaikka tulossa olisikin vain yksi? Onko se tunne jatkunut myös ultran jälkeen?
Eniten "kauhistuttaa" kun ultrauksen jälkeen totesin miehelleni että yksi siellä vain oli(oli siis ennen jo varma tunne kaksosista) niin ultraava kätilö totesi: Ei hän kyllä ihan niin tarkkaan sieltä tutkinut, mutta kyllä siellä luultavasti vaan se yksi on...
Eli? voiko olla että siellä kuitenkin oli toinen piilossa?
Kommentit (3)
olen ajatellut noin, ja aina ollut yksi.
Itselläni on super iso mahakin aina, ja nyt ei olekaan ja taas ajattelen että jospa olisikin kaksi kun ihan eri näkönen.. Kuulemma jollain on ollu kaksosista vähän oireita ja pieni maha.
Itse tosin toivon kaksosia, joten eka ultrakaan ei ole tyynnyttänyt ajatusta, koska joskus jollain kuulemma ei oo ultrassa molemmat näkynyt. :)
kasvaa vaan nopeempaa, kun antaa herkemmin periksi..
Isompi oli mullakin maha toista odottaessa kun ekaa.
siksi vatsasi on nyt isompi.