Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan mun veljen vaimoa yli kaiken!!

Vierailija
26.05.2008 |

Mun mies on samassa työpaikassa mun veljen kanssa ja jatkuvasti saan mieheltä sitten kuulla, että munkin pitäs tehdä ruokaa hälle kun hän tulee töistä ja munkin pitäs viittiä ulkoilla lasten kanssa ja pitää niille kuria ja päivärytmiä ja siivoilla päivisin ja pestä pyykkiä ja vaikka mitä koska mun veljen vaimokin tekee niin ja niillä on kolme lasta ja meillä vaan kaksi. Perhana että suututtaa!! Pitäis vielä tänään lähtä niille kylään kun niitten esikoinen täyttää 5 ja se on meidän kummilapsi. Siellä on sit taas pöytä väärällään herkkuja ja mun mies louskuttaa koko ajan, et "voisit säkin joskus leipoa" ja vetää kakkua kaksin käsin. Sit munkin pitäs päästää miestä kalareissuille ja muille kun mun velikin pääsee...Mun äitikin on niin tän akan lumoissa ja jatkuvasti v-ttuilee mulle, et voisin soittaa tälle akalle ja pyytää vinkkejä miten lapset saa tottelemaan ja arjen toimimaan kun tääkin saa ihan helponnäkösesti. Ne on vielä mutsin kaa samalla alalla ja ärsyttää kun louskuttaa keskenään juttuja.

Kiitos ku sain päästellä höyryjä!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan saa kuria noihin. Jos mä yritän ottaa ne mukaan hommiin niin ihan tappeluks menee. Mitä tossa pihalla vois sitten tehdä? Pyöräilemäänkään ei pääse kun ei toi 3v osaa vielä itse polkea ja en mä sit jaksa polkee jos se istuu tarakalla. Eikä noita sitäpaitsi edes kiinnosta niin olla ulkona. Kaikki ei vaan ole ulkoilmaihmisiä. Nytkin noi töllöttää tossa videolta Muumeja niin saan hetken olla rauhassa.

-Ap

Vierailija
22/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ulkoilla kuin hyvällä ilmalla, talven aikana ehkä kerran viikossa, nyt toki useammin. Sisälläkin saa liikuntaa ja kaupungissa sisäilma on puhtaampaa kuin ulkoilma.

Vierailija
24/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että suutut miehellesi jos vertaa sinua muihin, mutta että vihaat toista siksi että on aikaansaavempi kuin sinä..huh huh! Toivon että tämä on provo, pelottavaa että tuollaisia ihmisiä on olemassa...

Vierailija
25/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nyt siivoa? Taitaa tosiaan olla provo tai harvinaisen tyhmä&laiska ihminen... miehesi on töissä pitkän päivän ja sinä vaan noukut kotona tekemättä mitään. Ei ihme ettei lapset tottele, kun meno on tuollaista, ei säännöllistä elämää, ulkoilua tai muuta vaan tv:tä töllötetään pitkät päivät ja tunkkasessa kämpässä istutte, vaikka ulkona paistaa aurinko!

Mene ihmeessä vaikka leikkipuistoon, ota kirja tms mukaan ja anna lasten leikkiä muiden kanssa, nauttia raittiista ilmasta. Tappeluja tulee vähemmän kun on mukavaa tekemistä... :)

Vierailija
26/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ulkoilla kuin hyvällä ilmalla, talven aikana ehkä kerran viikossa, nyt toki useammin. Sisälläkin saa liikuntaa ja kaupungissa sisäilma on puhtaampaa kuin ulkoilma.

Ja sitten vielä ihmetellään, kun lapset on ylipainoisia ja huonokuntoisia!

Tuskin teillä niin iso kämppä on, että siellä voi liikkua monipuolisesti, juosten ja hyppien tai pallopelejä pelaten, kuten ulkona.

Olen pöyristynyt!

Vierailija
27/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin noi töllöttää tossa videolta Muumeja niin saan hetken olla rauhassa.

-Ap

Olisi mennyt paremmin läpi, jos ei ihan niin äärimmäisyyskliseisiin olisi pyritty.

Vierailija
28/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sotkee, ei tottele ja äiti valittaa kun joku tekee oikeasti sen minkä me kaikki muutkin pystytään jopa yksinhuoltajina.

Meillä oli aikoinaan siistiä, me ulkoiltiin joka päivä ja leikittiin joka päivä, vaikka lapset oli pieniä ja olin yh.

Vierailija
29/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko ajattelee varmaan samoin minusta ja minä nautin tilanteesta täysillä.

Etenkin lasten synttäreillä tykitän täysillä, pöytä on koreana mitä erilaisempia herkkuja ja koristelutkin teemaan sopivat. Miehen siskolla taas on tarjolla anopin leipomat pikkuleivät ja kakku, sellaista perinteistä.

Ilmeisesti heitä on harmittanut asetelma, kun viimeksi tarjoutuivat hoitamaan tarjoilut lasteni synttäreille, eli sitä samaa oli meilläkin sitten tarjolla. Kun taas miehen siskon lapsen synttäreillä oli edes yritetty jotakin hienoa rätätä. No seuraavalla kerralla aion taas loistaa.

Vierailija
30/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on tosiaan tämä, mut ei tarvii uskoo. Kaikilla taitaa olla kaikki asiat kunnossa. Ehkä mun ei sit olis pitänyt lapsia saadakkaan. En enää palaa tänne sivuille. Ap.

Vierailija
31/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vähän ajattelin tuota ekaa viestiä lukiessa, että mikähän sinussa on vikana, masentunut, pikkuisen hölmö.... mutta oletkin vaan turhautunut kotiäiti, joka provoilee netissa.

Vierailija
32/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro mitä siis päivän aikana teet jos et siivoa etkä pyykkää etkä ulkoile lasten kanssa?

Vierailija
33/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottavaa kun lähistöllä on jku "tehopakkaus", johon sitten kaikki vertailevat ja arvostelevat miten huono itse olet!

Itsekin inhosin aluksi mieheni äitiä ja siskoa (yhtä heistä, toisesta tykkäsin koska häntä haukuttiin) koska mieheni (silloinen poikaystäväni) ylisti miten he leipovat ja siivoavat ja puunaavat niin ihanasti koko ajan. Itselläni ei ollut eikä ole mitään aikomusta siivota ja leipoa, minusta ne tehtävät ovat alentavia enkä halua moisissa kunnostautua.

Nyttemmin olen päässyt tasapainoon. Asiaan tietysti vaikuttaa se että anoppi ja käly ovat 500 kilometrin päässä. Ja "syrjitty" käly aina varoittaa jos he ovat tulossa yllärivisiitille ;) Silloin puunaan talon yötä myöten puhtaaksi ja hymyilen kauniisti. Muun ajan sitten elelemme tyytyväisinä sikolätissä.

Vierailija
34/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en usko että ap on mikään provo. Ainakin meillä on/on ollut ihan samanlaista. Ulos en todellakaan viitsi mennä kuin joskus ja jouluna, ruokaa laitan jos jaksan. Nyttemmin tosin lapset jo ulkoilevat, koska pistän isommat lapset vahtimaan pienempiä pihalle niin saan olla rauhassa. Tottelemisaspekti taas on meillä menettänyt merkityksensä, koska osa lapsista on jo esiteinejä. Saa heidän hommiin kun tarpeeksi lahjoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan