Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan mun veljen vaimoa yli kaiken!!

Vierailija
26.05.2008 |

Mun mies on samassa työpaikassa mun veljen kanssa ja jatkuvasti saan mieheltä sitten kuulla, että munkin pitäs tehdä ruokaa hälle kun hän tulee töistä ja munkin pitäs viittiä ulkoilla lasten kanssa ja pitää niille kuria ja päivärytmiä ja siivoilla päivisin ja pestä pyykkiä ja vaikka mitä koska mun veljen vaimokin tekee niin ja niillä on kolme lasta ja meillä vaan kaksi. Perhana että suututtaa!! Pitäis vielä tänään lähtä niille kylään kun niitten esikoinen täyttää 5 ja se on meidän kummilapsi. Siellä on sit taas pöytä väärällään herkkuja ja mun mies louskuttaa koko ajan, et "voisit säkin joskus leipoa" ja vetää kakkua kaksin käsin. Sit munkin pitäs päästää miestä kalareissuille ja muille kun mun velikin pääsee...Mun äitikin on niin tän akan lumoissa ja jatkuvasti v-ttuilee mulle, et voisin soittaa tälle akalle ja pyytää vinkkejä miten lapset saa tottelemaan ja arjen toimimaan kun tääkin saa ihan helponnäkösesti. Ne on vielä mutsin kaa samalla alalla ja ärsyttää kun louskuttaa keskenään juttuja.

Kiitos ku sain päästellä höyryjä!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kateutta ilmassa

Vierailija
2/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on asioita, joissa sinä olet parempi: hauskempi? älykkäämpi? oppineempi? lempeämpi? jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat viat on helppo peilata toiseen ihmiseen, etenkin kun on huono itsetunto eikä kestä muiden arvostelua. Miehesi on ainakin osin oikeassa, koska jos sinä et hoida lapsianne sen vertaa että ulkoilisit säännöllisesti ja pitäisi päivärytmiä yms niin kyllä sinun pitää ryhdistäytyä! Väärin on verrata sinua kälyysi (vai onko se nato?) mutta miehen puheessa on totuuden siemen... katso ennenmmin peiliin kuin että suuntaat tunteesi veljen vaimoon...

Vierailija
4/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän sinustakin löydy paljon hyvää, mitä tämä nainen saattaa kadehtia.

Vierailija
5/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin raivostuttaisi yli kaiken jos mua vertailtaisiin johonkuhun toiseen naiseen kuinka munkin pitäisi tehdä sitä ja tätä kun se toinenkin.

Mutta jos olet kotiäiti niin etkö sitten ulkoile lasten kanssa ja pidä niille kuria ja päivärytmiä? Tai siivoile ja pyykkää päivisin. Mä olen kyllä sitä mieltä että kuuluisi sun hommiin nuo.

Vierailija
6/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on juuri tuollainen ninkuin ap!

Kateellinen ja saamaton.

Vierailija
7/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa se on sulle tehnyt? Mikset vihaa omaa miestäsi, joka suorittaa typeriä vertailujaan?

Vierailija
8/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko kukaan sinua missään asiassa ? Miehesi ? Äitisi ? Mitä sinä teet heidän mielestään hyvin ?

Kateutta tai ei, tuo on niin väärin sinua kohtaan. Jatkuva vertailu ja toisen jalustalle nostaminen ei kyllä varmasti tunnu kivalta. Minulla ainakin olisi tosi tosi paha mieli.

Minun mieleni on pahoittanut jo se, että olen mieheni perheelle täysin ilmaa. Kukaan ei koskaan kysy, mitä meille kuuluu (ja ennenkuin kukaan ehtii inttämään, niin minä kyllä kyselen kuulumiset). Kukaan ei muista minua minään merkkipäivänä. Ei tunnu kivalta, ei.

Vierailija
9/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään lastenhoitoapuja täällä. Tai on toi akka kyl ehdottanu, et vois joskus ottaa mun muksut sinne leikkimään, mut en mä niitä sille kyllä anna. Mielummin mä teen jotain lasten kanssa kun siivoan. Me syödään yksi lämmin ateria päivässä kun mies tulee töistä ja auttaa lasten kanssa niin mä voin kokata tai sit se kokkaa. Enkä mä jaksa joka päivä raahautua pihalle kun ei siellä ole mitään tekemistä. Ei mulla tosissaan ole silleen aikaa siivota kun noi lapset sotkee sitä perää kun mä saan siistiksi tai sit ne tappelee kun ei niillä ole yhteisiä leikkejä kun toinen on vähän yli 5 v tyttö ja toinen kohta 3 v poika.

T:ap

Enkä mä ole tolle veljen vaimolle kateellinen. Mua vaan ärsyttää kun meitä vertaillaan ja mun mielestä mun miehen pitäis pitää mun puolia eikä vertailla toiseen. Vois sitte muuttaa vaikka niille!

Vierailija
10/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miestäsi kun vertaa sua muihin?

Vierailija
11/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostat aika saamattomalle ap :-)

"Enkä mä jaksa joka päivä raahautua pihalle kun ei siellä ole mitään tekemistä."

Vai onko tää taas Porvoosta?

Vierailija
12/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siivoaminen, ruoanlaitto ja leipominen onnistuu normaalilta ihmiseltä lasten kanssa. Olet jotenkin vajaa, jos ei onnistu.

Minä voisin olla veljesi vaimo. Teen kaiken mitä kuvailet hänen tekevän ja pidän tuollaista elämää NORMAALINA. Ja minusta miehesi ei tarvitse pitää saamattoman vätyksen puolia. On ihan ok että hän kaipaa jotain vähän enemmän. Koska sinä olet laiska ja saamaton.

Vierailija
13/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset mukaan esim ripustamana pyykkiä (sukkia), pyyhkimään pölyjä, leikkaamaan salaattia yms niin voitte olla yhdessä samalla kun siivoat ja teet ruokaa! Kyllä lasten kanssa täytyy myös ulkoilla päivittäin, miten muka voi olla tylsää pihalla kun samalla sanot että mielummin TEET jotain lasten kanssa kuin siivoat? Tee sitten jotain siellä pihalla, eikä siellä tarvi missään hiekkalaatikolla kökkiä, meette vaikka retkelle, pyöräilemään tms nyt on näin mahtavat ilmatkin!

Ei ihme, ettei sua kukaan kehu jos tosiaan kotiäitinä et tuon paremmin velvollisuuksiasi hoida! Miksi istut nyt koneella, tässäkin ajassa olisit valmistanut jo lapsille aterian tai täyttnyt pesukoneen, siivonnut keittiön tai imuroinnut?

T. kolmen äiti, joka kyllä ehtii siivota, laittaa ruokaa JA olla lasten kanssa (nettiinkin ehdin, isommat lapset osaa olla hetken leikkimässä keskenään kun vauva päiväunilla, vaikka ovat eri sukupuolta)

Vierailija
14/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö kenties, että lapset jopa voivat viihtyä siellä?

En voi ymmärtää sinunlaisia ihmisiä!!

on toi akka kyl ehdottanu, et vois joskus ottaa mun muksut sinne leikkimään, mut en mä niitä sille kyllä anna.

Vierailija
15/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään lastenhoitoapuja täällä. Tai on toi akka kyl ehdottanu, et vois joskus ottaa mun muksut sinne leikkimään, mut en mä niitä sille kyllä anna. Mielummin mä teen jotain lasten kanssa kun siivoan. Me syödään yksi lämmin ateria päivässä kun mies tulee töistä ja auttaa lasten kanssa niin mä voin kokata tai sit se kokkaa. Enkä mä jaksa joka päivä raahautua pihalle kun ei siellä ole mitään tekemistä. Ei mulla tosissaan ole silleen aikaa siivota kun noi lapset sotkee sitä perää kun mä saan siistiksi tai sit ne tappelee kun ei niillä ole yhteisiä leikkejä kun toinen on vähän yli 5 v tyttö ja toinen kohta 3 v poika.

Enkä mä ole tolle veljen vaimolle kateellinen. Mua vaan ärsyttää kun meitä vertaillaan ja mun mielestä mun miehen pitäis pitää mun puolia eikä vertailla toiseen. Vois sitte muuttaa vaikka niille!

Vierailija
16/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pukkas pitkä kesäloma ja miehellä oli heti lista valmiina asioista, mitä mä voin tehdä kesälomalla.

Meillä on työnjako kotitöistä, kun olemme molemmat töissä. Mutta juttu on sellanen, kun kerran lapset ovat kotona koko ajan, minä vietän lomaa lasten kanssa ja kotityöjärjestys pysyy. En takulla kajoa niihin hommiin, jotka "ei mulle kuulu". Mies saa käydä kaupassa ja tehdä ruuat entiseen malliin, jos mielii ruokaa saada.

Eiköhän teidänkin tuttavapiiristä löydy mies, joka leipoo, siivoo yms. Anna miehen maistaa omaa lääkettään. Vertailu veljen vaimon aikaansaannoksiin on epäreilua. Jos miestä mättää, että et pidä lapsille kuria, voisi suoraan sanoa asiasta, eikä vihjailla, että joku muu tekee niin, mikset sinäkin.

Vierailija
17/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä itsellenikin tuli mieleen, että entäs jos nielisit kateutesi ja katsoisitkin sillä silmällä, mitä voisit oppia. Eihän tuo nyt niin kummoista ole. Kyllä suurin osa äideistä pystyy siivoilemaan ja ruokaa laittamaan, vaikka onkin lapset siinä. Teillä on kuitenkin jo siinä mielessä isot lapset, että vähän ihmetyttää, miten he voivat estää tavallisten kotihommien tekemisen. Sitäpaitsi meillä nelivuotias on jo mukana kotitöissä omien taitojensa mukaan. Usean lapsen perheessä ei siivottaisi eikä syötäisi muutamaan vuoteen, jos mitään ei voi tehdä kun on niitä lapsia. Meillä mies vielä tuohon päälle matkustaa ja ihan hyvin pärjätään. Ja lapsia meillä on 4, pienin 1 v ja siitä sitten parin vuoden välein vanhempia.

Vierailija
18/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin noi töllöttää tossa videolta Muumeja niin saan hetken olla rauhassa.

-Ap

Vierailija
19/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siivoaminen, ruoanlaitto ja leipominen onnistuu normaalilta ihmiseltä lasten kanssa. Olet jotenkin vajaa, jos ei onnistu.

Minä voisin olla veljesi vaimo. Teen kaiken mitä kuvailet hänen tekevän ja pidän tuollaista elämää NORMAALINA. Ja minusta miehesi ei tarvitse pitää saamattoman vätyksen puolia. On ihan ok että hän kaipaa jotain vähän enemmän. Koska sinä olet laiska ja saamaton.

ja laittaa astianpesukoneenkin pyörimään, mutta en mä nyt odota että se lasten kanssa kotona ollessaan siivoaa ja leipoo päivästä toiseen!

Vierailija
20/34 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan saa kuria noihin. Jos mä yritän ottaa ne mukaan hommiin niin ihan tappeluks menee. Mitä tossa pihalla vois sitten tehdä? Pyöräilemäänkään ei pääse kun ei toi 3v osaa vielä itse polkea ja en mä sit jaksa polkee jos se istuu tarakalla. Eikä noita sitäpaitsi edes kiinnosta niin olla ulkona. Kaikki ei vaan ole ulkoilmaihmisiä. Nytkin noi töllöttää tossa videolta Muumeja niin saan hetken olla rauhassa.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi