Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko miehellesi, jos olet dildoillut? Miten reagoi?

Vierailija
26.08.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pahoittaisi mielensä, kun ei ole päässyt katsomaan. Hänestä on erittäin kiihottavaa katsella, kun leikin sauvan kanssa.

Vierailija
2/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahastu... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieskään kerro mulle milloin on runkannut

Vierailija
4/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pahoittaisi mielensä, kun ei ole päässyt katsomaan. Hänestä on erittäin kiihottavaa katsella, kun leikin sauvan kanssa.

Vierailija
5/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme aiheesta joskus aivan suhteen alkuaikoina. Hän totesi, että hänellä ei ole mitään sitä vastaan, jos joskus harrastan omaa kivaa, mutta kokisi sen ikävänä, jos alkaisin erikseen mainostamaan, että olen kotona suristellut, kun hän on ollut töissä.

Vierailija
6/6 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme aiheesta joskus aivan suhteen alkuaikoina. Hän totesi, että hänellä ei ole mitään sitä vastaan, jos joskus harrastan omaa kivaa, mutta kokisi sen ikävänä, jos alkaisin erikseen mainostamaan, että olen kotona suristellut, kun hän on ollut töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan