Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko parisuhteessa olevat ihmiset

Vierailija
26.08.2009 |

ihan oikeasti olevansa jotenkin tärkeämpiä ihmisiä kuin sinkut ja että sinkut kadehtisivat jatkuvasti pariskuntia..?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa edes vessassa käydä rauhassa, niin ettei joku ole huutamassa: "äitiiiii!!!". Tai saisipa nukkua ilman, että joku kopeloi tai kuorsaa vieressä.

Paitsi, että käyn vessassa rauhassa, olen lapset opettanut siihen, että vessassa saa istua rauhassa. Toinen on makuuhuone.

Vierailija
22/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä omasta tahdostaan, eivätkä näin ollen ole kateellisia parisuhteessa oleville. Samalla tavalla kun parisuhteessa olevat on suurimmaksi osaksi omasta tahdostaan parisuhteessa, eivätkä kadehdi sinkkuja..

Vaan se kateus tulee siitä että kadehditaan sitä yhtä tiettyä asiaa toisen elämässä yleensäkin, lapsiperheen äiti on kateellinen sinkulle, koska tämä voi mennä mielensä mukaan, käydä missä haluaa, koska haluaa, saa jopa joskus nukkua pitempään kuin 8 aamulla..

Sinkut on taas katellisia perheellisille/parisuhteessa oleville, puolisosta, siitä läheisyydestä, jota se toinen saa ilman, että sitä tarvitsee etsiä ympäri kylää.(tietysti on niitä sinkkuja, joiden ei tarvii kun soittaa tietylle ihmisille ja saavat "hellyyttä"), ja jotkut sinkut ovat kateellisia jopa siitä lapsesta, toki kun he ovat päivän olleet lapsen kanssa, eivät olekkaan enää kateellisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä omasta tahdostaan, eivätkä näin ollen ole kateellisia parisuhteessa oleville. Samalla tavalla kun parisuhteessa olevat on suurimmaksi osaksi omasta tahdostaan parisuhteessa, eivätkä kadehdi sinkkuja.. Vaan se kateus tulee siitä että kadehditaan sitä yhtä tiettyä asiaa toisen elämässä yleensäkin, lapsiperheen äiti on kateellinen sinkulle, koska tämä voi mennä mielensä mukaan, käydä missä haluaa, koska haluaa, saa jopa joskus nukkua pitempään kuin 8 aamulla.. Sinkut on taas katellisia perheellisille/parisuhteessa oleville, puolisosta, siitä läheisyydestä, jota se toinen saa ilman, että sitä tarvitsee etsiä ympäri kylää.(tietysti on niitä sinkkuja, joiden ei tarvii kun soittaa tietylle ihmisille ja saavat "hellyyttä"), ja jotkut sinkut ovat kateellisia jopa siitä lapsesta, toki kun he ovat päivän olleet lapsen kanssa, eivät olekkaan enää kateellisia..

Jos sinkku on itse valinnut sen vapautensa niin miksi siitä vapaudesta täytyy olla niin kateellinen kun parisuhteessa olevan on ihan itse valinnut taas sen, että elää parisuhteessa. Jos haluaa olla vapaa niin sitten eroaa. Ja ne lapsetkin ovat usemmilla ihan tietoinen valinta jota ollaan haluttu niin miksi moinen kateus toisten vapaudesta?

Vierailija
24/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää olevansa tärkeämpiä, "kaksin aina kaunihimpi" !

jonku sinkun katkeruudesta kuin todellisuudesta.

Vierailija
25/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää olevansa tärkeämpiä, "kaksin aina kaunihimpi" !

jonku sinkun katkeruudesta kuin todellisuudesta.

Minä en tuota kirjoittanut mutta kyllä tässäkin ketjussa toiset antoivat ymmärtää vähän tuohon suuntaan. Ja olen ihan vapaa valintaisesti sinkku enkä ollenkaan katkera:)

Vierailija
26/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako se sitä että et edes tapaile miehiä? Ja vaikka rakastuisitkin niin siltikään et parisuhdetta halua, haluat olla vaan sinkku?

Vierailija
27/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä omasta tahdostaan, eivätkä näin ollen ole kateellisia parisuhteessa oleville. Samalla tavalla kun parisuhteessa olevat on suurimmaksi osaksi omasta tahdostaan parisuhteessa, eivätkä kadehdi sinkkuja.. Vaan se kateus tulee siitä että kadehditaan sitä yhtä tiettyä asiaa toisen elämässä yleensäkin, lapsiperheen äiti on kateellinen sinkulle, koska tämä voi mennä mielensä mukaan, käydä missä haluaa, koska haluaa, saa jopa joskus nukkua pitempään kuin 8 aamulla.. Sinkut on taas katellisia perheellisille/parisuhteessa oleville, puolisosta, siitä läheisyydestä, jota se toinen saa ilman, että sitä tarvitsee etsiä ympäri kylää.(tietysti on niitä sinkkuja, joiden ei tarvii kun soittaa tietylle ihmisille ja saavat "hellyyttä"), ja jotkut sinkut ovat kateellisia jopa siitä lapsesta, toki kun he ovat päivän olleet lapsen kanssa, eivät olekkaan enää kateellisia..

Jos sinkku on itse valinnut sen vapautensa niin miksi siitä vapaudesta täytyy olla niin kateellinen kun parisuhteessa olevan on ihan itse valinnut taas sen, että elää parisuhteessa. Jos haluaa olla vapaa niin sitten eroaa. Ja ne lapsetkin ovat usemmilla ihan tietoinen valinta jota ollaan haluttu niin miksi moinen kateus toisten vapaudesta?

Ettei halua sitoutua, vaan olla sinkkuna, mutta kaipaa välillä sitä hellyyttä ja läheisyyttä.. Suhteessa oleva, haluaa olla suhteessa ja varmasti rakastaa lapsiaan ja on niitä halunnut, mutta kateuden pistos siltikin vaan välillä iskee kun toinen saa mennä vapaasti, itse et, oma valinta, mutta kateellinen ja harmistunut saat olla silti...

Vierailija
28/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako se sitä että et edes tapaile miehiä? Ja vaikka rakastuisitkin niin siltikään et parisuhdetta halua, haluat olla vaan sinkku?

tarkoitin, että olen sinkku omasta vapaasta tahdosta:)Älä hyvä ihminen sen takia kiroilemaan ala. No tottakai tapailen miehiä jos sellaisia mukavia sattuu kohdalle mutta en mitenkään epätoivoisesti deittaile. Onko se jotenkin ihmeellistä? Rakastumisista on turha puhua mitään ennen kuin se sattuu omalle kohdalle:)

Vierailija
29/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän säälin sinkkuja, koska tiedän, että jokainen sinkku yrittää epätoivoisesti iskeä kumppania itselle. Vaikka varattua jos ei enää muuta saa.

Vierailija
30/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän säälin sinkkuja, koska tiedän, että jokainen sinkku yrittää epätoivoisesti iskeä kumppania itselle. Vaikka varattua jos ei enää muuta saa.

Vierailija
31/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat eron ja jätät lapset miehellesi.

Voin kuitenkin vannoa, että viimeistään puolen vuoden päästä olisit vinkumassa lapsia luoksesi ja iskemässä uutta miestä kapakasta.

Saisipa edes vessassa käydä rauhassa, niin ettei joku ole huutamassa: "äitiiiii!!!". Tai saisipa nukkua ilman, että joku kopeloi tai kuorsaa vieressä.

Vierailija
32/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkut vähän säälittäviä.

Ennenhän heitä reilusti sanottiin vanhoiksi piioiksi.

Vierailija
33/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ymmärsit väärin kirjoitukseni. Mutta sallittakoon se sinulle.

Ja vanno rauhassa vaan, voi olla että olisit väärässä.

otat eron ja jätät lapset miehellesi. Voin kuitenkin vannoa, että viimeistään puolen vuoden päästä olisit vinkumassa lapsia luoksesi ja iskemässä uutta miestä kapakasta.

Vierailija
34/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkut vähän säälittäviä. Ennenhän heitä reilusti sanottiin vanhoiksi piioiksi.

Miksi ne herättää sääliä?

Miksi vanha piika- nimitys on reilua?

35/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse parisuhteessa (ja kaksi lasta) olevana kaipaan vapautta mennä ja matkustaa ja tehdä niinkuin huvittaa. Olisi kivaa myös asua Helsingin keskustassa lähellä kaikkea, mutta perhekokoiseen asuntoon siellä ei ole varaa.

SInkkuna ollessa kaipasin turvaa, perhettä, omaa pihaa. Nyt nautin kovasti lapsista ja miehestä, vaikka ovatkin tosi rasittavia ajoittain.

Voi kun olisikin mahdollista elää molemmilla tavoilla vuorotellen! = )

Vierailija
36/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkut vähän säälittäviä. Ennenhän heitä reilusti sanottiin vanhoiksi piioiksi.

moni varattu(kin) mies juoksee mun d-kuppien ja puoleen selkään asti ulottuvien vaaleiden, pitkien hiusten perässä. En sanoisi itseäni ihan epätoivoiseksi;)

Vierailija
37/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti silloin tällöin koen pienen kateuden piston kun kuuntelen parhaan kaverini edesottamuksia perheettömänä nuorena naisena. Voi kun, voisikin saada molemmat. Tottakai rakastan lapsiani ja miestäni, mutta siltikin....... Olisi se vaan niin ihanaa, mennä ja tulla kuten itse haluaa.

Vierailija
38/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suhteessa, jossa on yhteisiä lapsiakin elävillä, ei ole tapana erota noin vain huvin vuoksi? Emme voi siis käytännössä valita aina vapaasti. Täytyy ajatella muitakin, eikä vain omia hetken mielijohteitaan. Pidemmän päälle tässä on elämämme suola ja vaativuus.

Vierailija
39/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksevat sinkkujen perässä. Kuvittelevat kai, että heillä on jotain mahkuja. Ei todellakaan ketään normaalia, kaunista naista kiinnosta joku kulahtanut kolmen lapsen isä.

Vierailija
40/41 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin on kiva olla ja jos on yksin niin etsii sitä toista.

En pidä ihmissuhdettani täydellisyytenä, eikä tartte suhteiden ollakaan. Riitaa tulee aina kun on kaksin. Sehän on selvää! Onko joku sinkkuna ettei tartte jakaa tai tehdä kompromisseja?

Itse olen kiitollinen että kelpaan toiselle, eikä se ole jättänyt kun itse tosta tykkään.

Jos se jättäisi, en haluaisi olla yksin vaan etsisin minäkin kumppania ja kadehtisin niitä joilla on joku.

Sinkkua en kadehdi: voin mennä ja tulla. Mutta tietty parisuhteen rajoissa. Eikä niitten rajaaminen minua harmita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi