Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pimpsaan menee ilmaa...

Vierailija
26.08.2009 |

Minua on alkanut häiritsemää kun ratsastan miehellä niin mun pimpsaan pääsee ilmaa :o Missään muissa asennoissa tätä ei tapahdu. Illalla olin päällä ja pari kertaa nousin hitaasti kokonaan munan päältä pois ja takasin sisää, oikein kuuli kuinka "haukkas" ilmaa. No miestä toi juttu ei häiritse ollenkaan. Ilma ei tule itsestään pois vaan mies levitää vähän mun aukkoa ja mä jännitän sen pois.(siis munan ollessa sisällä) Toinen on jos olen päällä ja mies pumppaa nopeesti sisään. siis itse olen paikallani mies painaa altapäin. Olen kuullut että olis ihan yleistä mutta ei tuosta kehtaa kummiskaan muille kertoilla. Ja tätä ei tosiaan tapahdu muissa asennoissa. Mitähän asialle vois tehä?

Kommentit (11)

1/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pieni asennon kulman muutos auttaa.

Muuta en keksi.

Vierailija
2/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli päällä.....prööt, prööt, prööt:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvä, että jos pumppaa vauhdilla niin, että mulkku käy ulkona, pimpero ei ehdi palautua ilmattomaksi välissä ja koko ajan pummpaantuu lisää...

Jos se ahistaa, pidä huoli, että kalu on sisässä koko ajan, nuppi ainakin. ja jännitä vatsaa, niin ei hörpi niin paljon. Ja vältä asento, joissa ilmaa pääsee sisään.

Toisaalta mikäs sen vapauttavamaa kuin kunnon vaginapieru homman loppukaneetiksi? Joskus kyllä tuo ilma tekee ikävän olon ja on pakko päästää ulos keskenkin.

Vierailija
4/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin seurustelin yhden tapauksen kanssa jota takaapäin lykkiessä tuli joka kerta prööt ääni. Lienikö hieman löysempi suuaukko. Henkilöllä oli myös melkoisen paljon valkovuotoa niin arvata saattaa että ilman mukana tullut haju ei ollut erikoisemmin houkutteleva. Lyki siinä sitten pili valkoisena.

Vierailija
5/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulien säännöllisellä käytöllä sain poistumaan tuon vaivan.

Vierailija
6/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolle "pillupierulle". Laittakaapa youtuben hakuun "queef" ja jo löytyy.

P.S. Tämä juttu ei ole suoraan yhteydessä lantionpohjalihasten kuntoon kuten aina joku väittää.

Vierailija
7/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori, synnyttämätön nainen ja paikat on suht tiukat (esim. useimmat kuulat tai tamponit liian isoja). Silti varsinkin takaapäin naidessa sinne menee ilmaa. Ja varsinkin tuntemattomampien kumppanien kanssa ne äänet vaan on niin äärettömän noloja...

Vierailija
8/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me yhdessä niille naureskellaan

Vierailija
9/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin niitä kuuluu aina, vaikka olisi kuinka tiukka. Fysiikan laki.

Itse olen nuori, synnyttämätön nainen ja paikat on suht tiukat (esim. useimmat kuulat tai tamponit liian isoja). Silti varsinkin takaapäin naidessa sinne menee ilmaa. Ja varsinkin tuntemattomampien kumppanien kanssa ne äänet vaan on niin äärettömän noloja...

Vierailija
10/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle gyne selitti sen päinvastoin johtuvan pillun tiukkuudesta

käytännössä enempi ilmaa menikin ennenkuin olin synnyttänyt

ja nyt kolmen lapsen jälkeen korjausleikkauksen käytyäni taas

seksiaktin yhteydessä vielä ihan ok tutun kumppanin kanssa, mutta kun joogatessa pää alaspäin jalat levällään asennossa menee ja seuraavassa asennossa pöristen ulos tulee, ni siin on joogaryhmällä hymyilemistä

Vierailija
11/11 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehiin... auttoi meillä