Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi kuukuppi on NIIIIIN hyvä!!!

Vierailija
27.12.2008 |

Miksei kukaan kertonu mulle aikasemmin, naistenkin elämä on nyt ihanaa joka päivä! Ei pahalta haisevia rättejä persvaossa, eikä kuivattavia tamppooneja sisällä. Toi on niin hyvä keksintö että mun mielestä sen keksijä ansaitsis jonkun palkinnon.

Suosittelen ehdottomasti. Googlatkaa vaikka :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin 3 vuotta ennen raskautta kuppia enkä muuta tarvinnut. :-) Tosin on tää menkattomuus ehkä vielä kivempaa :-P

Vierailija
2/24 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos on pakko kärsiä menkoista niin kärsittäköön ne edes vähän kivammin :)

-ap :)

Vierailija
4/24 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin kuukupista kiinnostunut

Vierailija
5/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuota pink cupia jonka ostin. Sen takia valitsin sen, kun siinä ei ole mitään uria kauheesti mitkä vois olla vaikeempi puhdistaa, ja sen tilavuus taisi olla isoin :) Ei tarvi olla parin tunnin välein tyhjentämässä.

Ihan oikeesti mä en vaihda enää takas mihinkään rätteihin tai tamppooneihin. On tää NIIN paljon parempi!

Vierailija
6/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala mitään kuukautiskuppeja keittiössäni keittelemään.

Vierailija
7/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on TODELLA runsaat kuukautiset? Olen ymmärtänyt, että että kuukuppilaisetkin käyttävät muita vehkeitä runsaimpina päivinä.

Vierailija
8/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kasille vastausta:

Mulla on todella runsaat kuukautiset, siis TODELLA runsaat kuukautiset ja mä en pärjää millään muulla kuin kupilla.. Ainoastaan armottomimpana vuotopäivänä käytän sidettä kuukupin lisäksi, jos sattuukin niin, etten pääse parin tunnin välein vessaan, jos kupin tilavuus täyttyy niin ei sit falskaa pitkin maailmaa..

Mä käytin ennen kuppia maxitamponia ja sellaista jälkivuotosidettä yhtäaikaa, sillä yhdistelmällä pärjäsi korkeintaan pari tuntia.. Nyt ihan tavallisella lunette-kupilla uskaltaa olla kolme-neljäkin tuntia huoletta.

Vierailija
9/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilavuudeltaan ainakin Diva on sellanen, että saa olla kyllä todella runsas vuoto, ettei tuo riittäisi. Tietysti sellaisiakin on, mutta noin pääasiassa riittvävä. Tää on niin ihana, kun voi huoletta pitää myös tuhruvuodossa toisin kuin kuivattavia tamponeja tai hiostavia siteitä.

Miten ihana olikaan päästä eroon siitä kammottavasta pulpahduksen tunteesta, yäääk!

Vierailija
10/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkaa ens viikolla ja pääsen kokeilemaan ekan kerran. Jännää on. Olen harjoitellut kupin käyttöä ja ainakin ilman menkkoja se tuntuu tosi hyvältä, se ei siis tunnu yhtään.

Vierailija
11/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi kiva. Ei ärsytä silleen kuin siteet/tamponit. Keittelen vaan silloin kun kuukautiset loppu ja kuppi jää kaappiin odottelemaan seuraavia. Ja ei ainakaan vielä tähän mennessä mitään ongelmia...

Mukava kun voi mennä huoletta uimahalliin!

Vierailija
12/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun voi mennä huoletta uimahalliin!

Siis voiko kuukupin kanssa mennä menkka-aikana uimahalliin? En tiedä mitään; olen vasta harkitsemassa siirtymistä kuppiin.

Vierailija
13/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, etten aiemmin hoksannut. Kesällä ostin. Mielestäni muovia sisältävät siteet pitäisi lailla kieltää ja tamponeillekin määrätä haittavero. Aina jäkätetään lasten vaippojen ympäristövaikutuksesta, mutta pikkuhousunsuojista ei kukaan virka mitään. Kyseessä on kuulemma vanha keksintö, mutta tullut uudelleen muotiin. Näin kertoi iäkäs sairaanhoitaja, en tiedä onko totta.

Vierailija
14/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MoonCup, taitaa olla jo seitsemän vuotta käytössä, tosin siinä välissä on ollut kaksi raskautta. Mahtava kapistus.

Ja kyllä, kupin kanssa voi uida.

Itse en muuten keitä vaan mikrotan sen kuppini menkkojen jälkeen. Mulla on ihan erikseen varattu muovinen mikrokippo vain kuppia varten... kas kun ei tee mieli alkaa keittiötarvikkeita kuitenkaan käyttämään siihen hommaan. :P

Eli mikrokippoon vettä ja kuppi, sitten kymmenisen minuuttia pyörimään maksiteholla.

Vierailija
15/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saadun vinkin/hehkuttamisen seurauksena?

Vierailija
16/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 6kk palautusoikeus. Yhdet menkat takana. Käyttö vaati vähän harjoittelua, mutta hyvin toimii ja olen tyytyväinen :)

Vierailija
17/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän käyttää sitä kuppia. Ei tajua että ukot haistaa sen päivät.

Vierailija
18/24 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sideaikoinan inhosin sitä hajua, nyt ei ole enää tuota ongelmaa, kiitos kupin.

Tilasin omani mammaksi.fi:stä ehkä puolisen vuotta sitten. Se todella helpottaa elämää ja lisäksi säästää luontoa. Mukavinta on, kun menkkojen aikana ei enää ole likainen ja vuorattu olo eikä haarojen välissä ole mitään ylimääräistä (kuppi ei tunnu). Sitä ei tarvitse tyhjentää kuin nelisen kertaa vuorokaudessa.

Itse joudun kyllä pitämään pikkuhousunsuojaa koska vähän vuotoa voi tulla ohi.

Vierailija
19/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuukuppi ekaa kertaa käytössä. Ihan yks maailman loistavimmista keksinnöistä!!! Ei niinku muistakaa että olis mitää menkkoja, kivutki hävis kun kupin tyrkkäs sisään :D Suosittelen lämpimästi kaikkille! Kokeilkaa!!! :)

Vierailija
20/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuukautiset niukentuneet niin, että niinä parina vuotopäivänä riittää pikkuhousunsuoja persvakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän