Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi kuukuppi on NIIIIIN hyvä!!!

Vierailija
27.12.2008 |

Miksei kukaan kertonu mulle aikasemmin, naistenkin elämä on nyt ihanaa joka päivä! Ei pahalta haisevia rättejä persvaossa, eikä kuivattavia tamppooneja sisällä. Toi on niin hyvä keksintö että mun mielestä sen keksijä ansaitsis jonkun palkinnon.

Suosittelen ehdottomasti. Googlatkaa vaikka :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oppii laittamaan sen oikein mutta ihan ok kapistus. Itse tilasin sen siksi koska tampoonin kanssa (isoimman siis) pärjäsin max. kaksi tuntia, tämän kanssa menee 3-4h ekana vuotopäivänä, toisena hieman pidempään ja kahtena viimeisenä riittää 10h välit.

Inhottavinta tosiaan on tuon kupin peseminen ja putsaaminen mutta kyllä sen kärsii mielummin kun jatkuvan pelon että pääseekö tässä nyt pian vessassa käymään.

En hehkuta mutta en haukukkaan. Itse olen tyytyväinen.

Vierailija
22/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tulin raskaaksi.

Itse en ollut ihan tyytyväinen. Minulla on yleensä kivulias, mutta suht niukka vuoto, joka tulee jotenkin tasaisesti. En ole IKINÄ kuullut kenenkään sanovat samaa, mutta tuntuu, että minulla kuppi jotenkin "imi" kohdunsuuta aavistuksen auki, niin että kaikki vuoto tuli kamalalla voimalla kahdessa päivässä. Tämän kaksi päivää kuppi täyttyi ihan koko ajan ja kamalia ohivuotoja. Toisaalta kivuliaat krampit katosivat.

olenko ihan omituinen tämän tuntemuksen kanssa?

Olen jotenkin tottunut siihen, että vuoto on niukkaa, hallittua ja kestää sen viisi päivää. Mutta kokeilua takana ei ollut kovin paljon. Ehkä joskus aloitan uudelleen harjoittelun. Niin, minusta täpötäyden kupin tyhjentäminen ja peseminen työpaikan vessassa oli myös todella vaivalloista verrattuna siihen, että käy äkkiä vaihtasemassa tamponin ja siteen, jotka käytettynä sujuattaa paperin välissä roskiin.

Ymäristö syyt motivoivat käyttäjäksi, mutta omat kokemukseni varauksellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi on ollut käytössä puolitoista vuotta noin. Ekoina päivinä saattaa tulla vähän ohi, jos on runsaammat kuukautiset eikä pääse huuhtomaan kuppia sopivin väliajoin. Tosin mulla runsainakin päivinä riittää 3-4-h välein huuhtominen, ekana päivänä, sen jälkeen vähempi riittää. Ensin oli hankalaa saada kuppi ulos, mutta sen oppi kyllä.

Suosittelen kyllä. Vaikkakaan mulla ei vie kipuja, vaan ehkä vähän lisää. Muttei pahasti. Joskus olen joutunut kipeinä aikoina ottamaan sen pois hetkeksi. Mutta yleensä ei ongelmia, tai sitten paikan vaihtaminen riittää, pieni siirto.

Vierailija
24/24 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eka vuorokausi on sen verran runsasta, että tarvitsen siteen (kestositeen) varmistukseksi. Muuten pärjään pelkästään kupilla. Loistojuttu toi kuppi. Kuppejahan on kai ollut ekan kerran joskus 1920? luvullako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän