Älytön juttu - tampoonista. Voiko olla näin...
Mietin tässä voiko tampooni jäädä sisään?
Meinaan niin että sen kertakaikkiaan unohtaa ja se jää sinne? Mulla nimittäin on nyt pari päivää ollut tuoksuvaivoja alapään kanssa, ja kun yritän itse tutkia, tunnen sellaista "röpelöä" mutta en uskalla kaivaa kovemmin. Aivan käsittamättömän paha haju. Voiko se olla jotakin muuta? Olen itse asiassa huomenna menossa lekuriin, ja nolottaa kysyä, mutta pakko. Toisaalta huokaisen helpotuksesta jos näin on, eikä mitään sen vakavampaa.
Kommentteja? Älkää naurako.
Kommentit (33)
mulla jäi kanssa tai en eka tienny että se siellä on ja oli kans tosi kamala haju ja sit ite päätin tutkii asian ja kyllä se sielä sit oli. jopa viisi päivää! oli myös vähän mahakipuja
normaalia ronskimpi nainen, kun olen kyllä ihan tutustunut kaivaustekniikalla omaan anatomiaani ja erotan normaalit nystyrät mahdollisista ylimääräisistä romppeista. Ettekö te naiset tutustu kehoonne, kun pelkäätte että joku tamponi katoaa uumeniinne? Tai miten ihmeessä ette sitä saa pois, kuinka syviä te oikein ootte?
Kyllä minäkin olen sen verran itseäni kaivellut että tiedän millaisia poimuja ja rakenteita siellä normaalisti tuntuu, ja siten erottaisin kyllä ylimääräisen sisään jääneen tavaran ihan sormipelillä.
Olen kyllä joskus unohtanut menkkojen viimeisen tamponin viikoksi sisään, huomasin asian pahahajuisesta ruskehtavasta valkovuodosta. Nappasin vaan tamponin pois ja laitoin maitohappobakteeri-emätinkapseleita jonkun aikaa että bakteerikanta tasapainottuisi ja vuoto ja haju meni äkkiä ohi.
Voi Herrajumala, ei voi muuta sanoa. Ettekö sitten vaihda tarpeeksi usein, vai missä vika? Ei kyllä oo kaikki natsit bunkkerissa arvon rouvilla....
Ja se on voinut sinulla.vähän laskeutua. Jos on vierasesine, niin elimistö kyllä lykkää sen itse ulos. Sinulla on varmaankin emätintulehdus. Gynelle mars. Pahat hajut tulee tulehduksesta.
Ei jää sisälle eikä varmasti unohdu eikä jää mitään rippeitä sinne.
Miten joku voi olla noin sekasin, ettei muista mitä "sinne" on työntänyt ja mitä sieltä on sit poistanut? Hygienia, haloo!!! Voin vain kuvitella miten paskaset sun kätes on!
Ei jää sisälle eikä varmasti unohdu eikä jää mitään rippeitä sinne.
se kuukuppi vasta helposti jääkin koska siinä ei ole edes lankaa mistä tunnistaisi että jotain on sisällä. Minä en ainakaan tunne sitä kuppia yhtään mitenkään kun se on sisällä. Tosin kuukuppi ei yhtä helposti aiheuta unohdettunakaan tulehduksia kuin joku nukkainen, limakalvoista kosteuden imevä ja hyvänä pöpöjen kasvualustana toimiva pumpulitukko kuten tamponi.
Mieheni kävi sormineen sisälläni ja nyt se sano että avaimet jäi sisälle. Mitä teen? Avaimenperäkään ei roiku ulkopuolella.
Mitä teit sen jälkeen , kun tamponin osa oli jäänyt sisälle ? Itselläni on nyt myös , enkä oikein tiedä kuinka toimia .
normaalia ronskimpi nainen, kun olen kyllä ihan tutustunut kaivaustekniikalla omaan anatomiaani ja erotan normaalit nystyrät mahdollisista ylimääräisistä romppeista. Ettekö te naiset tutustu kehoonne, kun pelkäätte että joku tamponi katoaa uumeniinne? Tai miten ihmeessä ette sitä saa pois, kuinka syviä te oikein ootte?
tosi on! Olin silloin 22v, synnyttämätön ja melko kokematon myös seksin suhteen eli ei ollut venyneet paikat. Olin matkoilla ja tamppoonin vaihdon yhteydessä edellistä ei löytynyt! olin sit varma että se oli tullut huomaamattani ulos, näin vakuutuin lukuisien etsintäyrityksien jälkeen. Ja KUUKAUDEN kuluttua se tulla lumpsahti sieltä itse pois, oli siellä siis yli seuraavien kuukautisten!! Ei haissut mitenkään eikä tullut valkovuotoa, ei edes tulehdusta - kävin lääkrissä tarkistuttamassa tileanteen kun se tuli pois. Eli voi hukkua - suosittelen gynelle menoa jos rämmäleet on sisällä!
Heti kyllä huomasin ja omin konstein sain sen kaiveltua sormella pois, mutta ei se mitenkään helppoa ollut sieltä metsästää. Kahvitunti meni sillä kertaa tosi pitkäksi ja juu. En ollut silloin vielä synnyttänyt.