Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle Elena vai Milena nimeksi?

Vierailija
25.08.2009 |

mielipiteitä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen Milana Misic. Elenahan on Espanjalainen ja Italialainen nimi. Ja sen suosio on selvässä nousussa - niin usein sitä täälläkin ehdoteellaan. Kuuluisia Elenoitahan on MM. näyttelija Elena Leeve

Vierailija
2/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatte kakaroillenne ulkomaalaisia nimiä jos teillä ei ole mitään sukutaustaa tai yhteyttä kyseisiin maihin joissa tuollaisia nimiä käytetään (Venäjä, ent. Jugoslaivia etc.)? Anna sille nimeksi Kätlin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän vähän on nimiä, joita voi lapsille antaa. Saska, Mika, Teija, Reija, Seija, Liina, Riina, Tiina, Miina tuli ekaksi mieleen, kun näistähän saa väännettyä sikaa, viinaa, keijaa jne. Kyllä näitä nimiä tulisi äkkiä varmaan sata, josta saa jotain väännettyä. Hassua että itselle ei tule koskaan mieleen tollasta vääntelyä.

Vierailija
4/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti siihen on vaikuttanut se, että nimeä on paljon tällä palstalla haukuttu ja koska työskentelen terveysalalla, saisi tuosta nimestä varmasti kuulla vitsailua...

Kuten sanottu, Milena olisi kauneimpia nimiä mitä tiedän, mutta en halua että tyttö joutuu törmäämään tuohon nimen vääntelyyn. Itse en koe, että samalla tavalla kovin monestakaan nimestä tulisi vääntöä -edes tällä palstalla!

Vierailija
5/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni nimi oli Elena ja Venäjältä on peräisin.

Vierailija
6/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni nimi oli Elena ja Venäjältä on peräisin.

Vaihtoi kylläkin nimensä Helenaksi kun ei halunnut koko ajan kuulla olevansa ryssä.

Vierailija
7/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella suomalainen vaikkei sitä olekaan, mut sopii suomenkieleen kuin nyrkki silmään, ei siitä mihinkään pääse. Voisko tytöllä olla kauniimpaa nimeä, en keksi äkkiä mitään kauniimpaa, kuitenkin suomalaiseen korvaan sopivaa.

Vierailija
8/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti mielleyhtymän noista nimistä. Minä ainakin. On se vaan niin kamalaa.

Vierailija
9/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskiko kukaan kumpi johtaa?

mun yhden työkaverin nimi oli milena

Vierailija
10/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan venäläinen nimi, suomalaiset perusjuntit tietty luulee niin kun on kuullut jostain venäläisestä Elenasta.

Elena on tosi kaunis, toinen vähän samantyyppinen ja tosi kaunis on Ilana.

Vierailija
11/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti mielleyhtymän noista nimistä. Minä ainakin. On se vaan niin kamalaa.

tuo nyt ole vähän lapsellista. Korostaa nyt omaa paremmuuttaan sillä että yhden latinankielisen sanan sattuu tuntemaan.

Vierailija
12/36 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähipiirissä yksi Milena, eikä hänelle ainakaan koskaan kukaan ole mistään melenasta maininnut kertaakaan. Minä uskon vakaasti, että se on jonkun tämän palstan kirjoittelijan keksintöä, oikeassa elämässä ei varmaan tollasesta tule mitään vääntöä

Vierailija
13/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Maliinan äiti

Vierailija
14/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena kamala. Tätä ihmettelen itsekin että miten niin samankaltaiset nimet voi olla toinen tosi ihana ja toinen yökötys..

Vierailija
15/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nuista pitää valita niin milena..

Vierailija
16/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elenalla ja Helenalla mitään yhteyttä. Elena on maailman kaunein nimi, Milena ei ole mielestäni kaunis.

Vierailija
17/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kauan kumman antaisin omalle lapselle, jos nuo molemmat pitäisi antaa. Päädyin Elenaan. Antaisin kuitenkin nuo molemmat nimet ja yksi nimi väliin esin Elena Anni Milena tai Elena Anna Milena.

Vierailija
18/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaisin itsekin sen nimeksi tyttärelleni, mutta valitettavasti nimi rinnastuu liikaa Melenaan joka sekin on sinänsä tosi KAUNIS nimi, mutta suorana suomennoksena vastenmielinen: veriuloste.

Ei ehkä muuten haittaisi, mutta kun itse työskentelee terveydenhuollossa niin tuo nimen yhdistäminen veripaskaan arveluttaa...

Vierailija
19/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kauhean montaa ole. Itse en ainakaan ole kovin moneen kaimaan törmännyt (yhteen, monta vuotta sitten). Lisäksi nimeä todella usein kauniiksi kehutaan.:)

Elena on kaunis toki myös.

Terv. Milena

Vierailija
20/36 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi