Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäinen lapsi teidän mielestänne voi mennä uimahalliin ilman vanhempia?

Vierailija
25.08.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaiset uivat yksin? Ei meillä Vantaalla ainakaan.

Vierailija
22/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin menee yksin, jos menee kumminsa kanssa, joka on siis ilmeisesti ainakin lähes AIKUINEN??? Eiköhän tässä YKSIN tarkoita nimenomaan YKSIN, ilman aikuista...

Mutta ei siinä mitään, kaikki ei vain tajua niin helposti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin uimahallin ovessa jo sanotaan, että alle 8-vuotiaiden pitää tulla vain aikuisen seurassa!

Vierailija
24/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin menee yksin, jos menee kumminsa kanssa, joka on siis ilmeisesti ainakin lähes AIKUINEN??? Eiköhän tässä YKSIN tarkoita nimenomaan YKSIN, ilman aikuista...

Mutta ei siinä mitään, kaikki ei vain tajua niin helposti....

Mistä sä sen YKSIN uimassa käymisen keksit? Ap kysyi milloin lapsi on käynyt uimalassa ilman vanhempia johon 2 vastasi.

Vierailija
25/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin menee yksin, jos menee kumminsa kanssa, joka on siis ilmeisesti ainakin lähes AIKUINEN??? Eiköhän tässä YKSIN tarkoita nimenomaan YKSIN, ilman aikuista... Mutta ei siinä mitään, kaikki ei vain tajua niin helposti....

ja tuu sitten vasta vittuileen sisälukutaidosta helvetin idiootti!!

Vierailija
26/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksin uimahalliin, tän täytyy olla vitsi, tai täysin sisälukutaidoton mamma taas :(

Vierailija
27/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin menee yksin, jos menee kumminsa kanssa, joka on siis ilmeisesti ainakin lähes AIKUINEN??? Eiköhän tässä YKSIN tarkoita nimenomaan YKSIN, ilman aikuista... Mutta ei siinä mitään, kaikki ei vain tajua niin helposti....

No ei siinä mitään kaikki ei todella tajua niin helposti. Tyhmä.

Vierailija
28/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siis osaa uida ja huolehtia tavaroistaan. lisäksi ainakin itse pelkäsin aikoinaan myös kuinka pesu- ja pukuhuonetiloissa osataan olla ja eniten millaista muuta porukkaa siellä on,pedofiilejä pelkäsin. Yksin, siis ilman kaveria en päästäis vieläkään, eikä sillä ole uimataidon kanssa mitään tekemistä..

Vierailija
29/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaiset uivat yksin? Ei meillä Vantaalla ainakaan.

Ihan itse olen nähnyt eskari-ikäisen uimassa ilman vanhempia ja monen monta kertaa.Ja lasteni ekaluokkalaisia kavereita käy yksin.Ihan säännöllisesti.

Vierailija
30/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ekasta luokasta lähtien.

Vierailija
31/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatoiminen ja todellakin pärjää myös hankalissa tilanteissa. Ja tuntee uimahallin systeemit, pukukopit ym. Meillä esikoinen taisi päästä himpun alle 11-vuotiaana kaverin kanssa uimahalliin ekan kerran, toinen on puolestaan nyt 10-vuotiaana päässyt 12-v. isosiskon kanssa kahdestaan. Toinen on poika, joten eri pukuhuoneissa ym. toimivat, mutta uivat yhdessä. En voisi kuvitellakaan päästäväni eka-tokaluokkalaista omin päin uimaan.

Vierailija
32/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin uimakoulun 9vuotiaana, samana syksynä poljettiin jo samanikäisen kaverin kanssa reilu 5km lähimmälle uimahallille ja käytiin siellä useasti kaksistaan uimassa.

Riippuen taas lapsesta. Toinen voi olla ihan säheltäjä, kun toinen voi pärjätä hyvinkin.

Vierailija
33/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mailla käytiin jo ennen ekaluokkaa itsekseen, mutta uimaan oltiin opittu (minä ja kaverini) 4v:na ja vaksi oli tuttu ja tiesi tämän =)

Vierailija
34/34 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka osaa olla uimahallissa järkevästi (noudattaa sääntöjä, ei keksi mitään pällejä vaarallisia ideoita).