Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi ollut 2 päivää seurakunnan kerhossa

Vierailija
25.08.2009 |

nyt on Jumalaa kaikkialla

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole mukavaa, kun on lapsellakin jkin oma juttu :D

jumalalle voi jutellakin ihan mitä haluaa. ja kertoa salaisuuksia.

Vierailija
2/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lapsena helluntailaisten pyhäkoulussa (koska se oli meidän tuppukylässä ainoa pienten lasten "harrastus") ja kauhistutin äitiäni mm. kertomalla hänelle karitsasta, joka vuodattaa verta meidän päällemme ja istumalla hautausmaan aidalla odottamassa ruumiiden ylösnousemista. Lapset ymmärtävät asiat niin konkreettisesti.

Itse en missään nimessä veisi pientä lasta seurakunnan kerhoon, ellen todella haluaisi hänen uskovan siellä kerrottaviin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että missähän Jumala silloin oli...

Vierailija
4/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin meinaat hakea lapsen pois sieltä kerhosta vai jätätkö sen lopullisesti sinne ???

Onko teidän seurakunnan kerhot sisäoppilaitoksia jossa lapset aivoopestään.

Vierailija
5/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Baby_P

On 3 August 2007, an ambulance was called which found Peter in his cot, blue and clad only in a nappy.[17] After attempts at resuscitation he was taken to North Middlesex hospital with his mother but was pronounced dead at 12:20 pm.[18]. A post-mortem revealed he had swallowed a tooth after being punched. Other injuries included a broken back, broken ribs, having the tips of fingers sliced off, and nails pulled out. [19]

Vierailija
6/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin meinaat hakea lapsen pois sieltä kerhosta vai jätätkö sen lopullisesti sinne ???

Onko teidän seurakunnan kerhot sisäoppilaitoksia jossa lapset aivoopestään.

Vierailija
7/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tätä hyvällä vai pahalla. Tavallisessa seurakunnankerhossa ei ole mitään pahaa. Ja jokainen saa ihan itse valita mihin lapsensa laittaa.

Vierailija
8/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tätä hyvällä vai pahalla. Tavallisessa seurakunnankerhossa ei ole mitään pahaa. Ja jokainen saa ihan itse valita mihin lapsensa laittaa.

mutta se yllätti, että näin pian alkoi Jumala jutut kotona kuulumaan.

Eilen ei vielä jutellut, mutta tänään jo jumala kaikkialla

Vierailija
9/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se sitten on:) Itsellä meni tottumiseen pari vuotta.. Lapset nyt on sellaisia että ne höpöttää kaikkia oppimiaan juttuja.En usko että siitä mitään pysyvää haittaa on:) Itse olin lapsena seurakunnan kerhossa,eikä mustakaan usaria tullut!Meilläkään ei ole muita kerhoja alueella,alkujärkytyksen jälkeen olen toimintaan kuitenkin ihan tyytyväinen.Kivat on tädit ja lapsella hauskaa.Koitat nyt vaan päästä tästä yli.

Vierailija
10/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika aikanaan kun oli kirkonkerhossa n.4vuotiaana,tiesi kertoa minulle kerhosta haettaessa mikä on lesbo.Kysyi eka että tiedänkö minä ja kun en osannut oikein vastata,niin poika siihen että se on sitä kun kaksi naista rakastaa toisiaan...Ja sen jälkeen meillä ei kerhoon kyllä menty

Vierailija
11/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesta lapsesta kaksi on käynyt seurakunnankerhossa ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa kerhon vetäjistä. He osasivat tosi hyvin lapsen tasoisesti selittää juttuja. Tosin meilläkin esikoinen kerran kaupassa näki jostain lähi-idästä kotoisin olevan partaisen miehen. Suureen ääneen kailotti "Äiti! Katso, tuolla on varmasti Jeesus!!". Oli ihan huumorimiehiä onneksi tämä "Jeesus".

Vierailija
12/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariksi päiväksi vaikka eläintarhaan niin mitä luulet puhuuko se eläintarhasta??

On tää taas... Joku nyt nopeasti laittamaan tännekin linkkiä eroakirkosta -sivustolle!! Uskonnottomat kun ei lähetystyötä tee... :p

Vierailija
13/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uskossa ja lapseni käy kristillistä päiväkotia ja sunnuntaisin käydään seurakunnassa ja lapsi käy pyhäkoulussa. Mielestäni kristillset arvot on tärkeitä enkä ymmärrä mitä huonoa siinä on jos lapsi oppii jo pienenä tuntemaan Jumalan ja turvaamaan Häneen. Se luo lapselle turvallisuutta. Uskovana oleminen on ihana asia eikä siinä ole mitään pahaa tai huonoa :)

Vierailija
14/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika aikanaan kun oli kirkonkerhossa n.4vuotiaana,tiesi kertoa minulle kerhosta haettaessa mikä on lesbo.Kysyi eka että tiedänkö minä ja kun en osannut oikein vastata,niin poika siihen että se on sitä kun kaksi naista rakastaa toisiaan...Ja sen jälkeen meillä ei kerhoon kyllä menty

Vierailija
15/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollinen ihminen. Lapselle on ihan luontaista pohtia myös uskonnollisia kysymyksiä. Miksi se meille aikuisille on niin suuri tabu?

Vierailija
16/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollinen ihminen. Lapselle on ihan luontaista pohtia myös uskonnollisia kysymyksiä. Miksi se meille aikuisille on niin suuri tabu?

Olen tehnyt tieteellisen kokeen asiasta ja empiirinen todistusaineisto tukee päinvastaista hypoteesia. En ole koskaan puhunut lapsille mistään uskonnosta, eivätkä tosiaan ole kyselleet (toinen on jo koulussa eikä kiinnosta vieläkään).

Vierailija
17/17 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lapsena helluntailaisten pyhäkoulussa (koska se oli meidän tuppukylässä ainoa pienten lasten "harrastus") ja kauhistutin äitiäni mm. kertomalla hänelle karitsasta, joka vuodattaa verta meidän päällemme ja istumalla hautausmaan aidalla odottamassa ruumiiden ylösnousemista. Lapset ymmärtävät asiat niin konkreettisesti.

ja hyvää teki varmaan äidillesikin että vähän herättelit. lasten ja imeväisten suusta me kuulemme totuuden!