Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother, meinaatteko seurata?

Vierailija
25.08.2009 |

Mielenkiitoista nähdä taas tulevat kilpailijat!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, eikö joku muka katso???

24/7 otettu!

Vierailija
22/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://fashfashfash.blogspot.com/" alt="http://fashfashfash.blogspot.com/">http://fashfashfash.blogspot.com/</a&gt;

Just tälläistä sinne kaivataankin... Yksi syy olla katsomatta jos tuo sinne pölähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se on että Raksu menee taloon. Fakta tieto :)

Vierailija
24/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempää vois kiinnostaa! En oo muitakaan kausia katsonut, joten ei oo tarvetta tähänkään. Joskus näin ulkoimaisesta pätkän ja meni kiinnostus jo silloin... Saisivat jotain muuta lähettää kuin sellaista sekoilua...

Vierailija
25/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ihmisillä ihan oikeasti ole sitä kuuluisaa omaa elämää?

Kaikki tirkistelyohjelmat maajusseista ihaniin poikamiehiin ja isoveljiin on uskomatonta p****a, samoin salatut elämät ja kaikki muu törky. Eipä tulis mieleenikään käyttää aikaani istumalla telkkarin ääressä ja toljottamalla moista.

Kauheinta on, että ihmiset antaa lapsiensakin katsella kyseisiä ohjelmia, mun korviin todella särähtää kun kuusivuotiaat tytöt eskarissa kertovat mitä kaikkea eilen salkkareissa tapahtui ja ihmettelevät kenet kukakin valitsee seuraavassa tositörkyohjelmassa.

Vierailija
26/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään muita argumentteja kuin tämä yksi ja sama?

Pyhä yksinkertaisuus...

Sama kai se mihin sen tunnin silloin tällöin käyttää? Loput voi sitten elää sitä omaa elämää.

Vierailija
27/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan kummallinen käsitys!

Minulla on itseasiassa niin hemmetisti elämää, että ihan mielelläni istun hetken ja katson jotakin hömppäohjelmaa jolla saan ajatukset pois esim työstä (olen yrittäjä).

Vierailija
28/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ihmisillä ihan oikeasti ole sitä kuuluisaa omaa elämää? Kaikki tirkistelyohjelmat maajusseista ihaniin poikamiehiin ja isoveljiin on uskomatonta p****a, samoin salatut elämät ja kaikki muu törky. Eipä tulis mieleenikään käyttää aikaani istumalla

Nytkin sitä kulutetaan niinkin laadukkaalla keskustelupalstalla kuin Vauvan av :p

Vierailija
29/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otti jotkut herneen nenään ja helpolla 29:n viestistä. =D Juu, en kato itekään kyllä.

Vierailija
30/30 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuulin hänen omasta suusta sen. Tiedän jo mitä pakkaa mukaankin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi