voi ei, veljeni ja hänen vaimonsa suuttuivat minulle :(
En mielestäni ole tehnyt mitään väärää. Juttu meni niin että veljeni vaimo oli huomannut että minulla on facebook ystävänä veljeni ex. Hän on todella mukava nainen ja olemme pitäneet yhteyttä muutenkin veljeni ja tämän exän eron jälkeen.
Nyt nykyinen vaimo on suuttunut minulle, hän taitaa olla hieman mustasukkaista sorttia muutenkin.
En aio poistaa tätä kaveria listoiltani. Minusta veljeni nykyinen vaimo on myös todella mukava että en hänelle ilkeyttäni ole tätä tehnyt. Menee vaan minusta liian pitkälle kun aletaan minun facebook kavereihini puuttu,maan.
Kommentit (26)
Vi**u mitä urpoja, APUAAAA :DDDD. Eikös se ole aivan sama kenen kaveri jossain hiton virtuaalimaailmassa on?
Vi**u mitä urpoja, APUAAAA :DDDD. Eikös se ole aivan sama kenen kaveri jossain hiton virtuaalimaailmassa on?
Taas epävarmuus omasta parisuhteesta aiheuttaa tuollaisia ongelmia. Ei sen tosiaan pitäisi olla keneltäkään pois, jos eron jälkeen on veljen exän kanssa kaveri fb:ssa tai vaikka livenäkin.
Jos vain jotenkin saisi veljen vaimolle tehtyä selväksi, ettei exä ole uhka millään lailla.
Pidä vaan kaverinasi.
Muuten en oikein ymmärrä (enkä ole tutustunut) koko FB-touhua.
mieheni exä saa sietää tietää, että olen ilman miestäni kotona ja tulee taas avautumaan. Eikä olisi ensimmäinen kerta! Viattomalta vaikuttava viesti ei sitä enää olekkaan. T: 2
Pyydä veljen ex:ää laittamaan asetuksiin ettei veljesi/nyxä voi löytää häntä FB:sta
---> Vaikka ovat kavereitasi veli&nyxä eivät näe sitä.
mutta kun ei yleensä siihen jää, jos tuosta mieheni seko-exästä puhutaan. Olemme jopa muuttaneet pari kertaa että pääsemme hänestä eroon, hän vain muuttaa perässä. Sellainen juttukin on ongelma, että jos käly vaikka laittaa, että veljensä ja oma miehensä lähti kalaan, okei mieheni exä saa sietää tietää, että olen ilman miestäni kotona ja tulee taas avautumaan. Eikä olisi ensimmäinen kerta! Viattomalta vaikuttava viesti ei sitä enää olekkaan.
T: 2