Missä te tradenomit ja merkonomit oikein työskentelette noilla palkoilla?
Kun minun tuntemani merkonomit ja tradenomit saavat n.1700-2000e palkkoja...
Kommentit (28)
Koulutus ei tietenkään takaa kenellekään yhtään mitään; persoona, vuorovaikutustaidot ja verkostot alkavat ratkaisemaan sen jälkeen kun tehtävästä suoriutumisen perustekniikka on kunnossa.
kaupallisella alalla on käynyt peruskoulun ja kauppiksen. Nyt esimiestehtävissä kiinteistöalalla ja varmaan nostaa jotain 5000 euron kuukausipalkkaa. On tosi hyvä myyjä, tuloksesta se palkka tulee, ei koulutuksesta. Ei siis ole edes ylioppilas.
ja kirjanpitäjä.
Liksa 2450. Ei ehkä olisi tuotakaan, jos en olisi joka kehityskeskustelussa muistuttanut, että teen paljon ylimääräistä ja haluan liksaa myös sen mukaan. Istun paljon koulutuksessa. Haaveena on kyllä jatkolukea tradenomiksi. Tiedä sitten kannattaako?
Palkka 4100 euroa kuukaudessa ja toimin talouden esimiestehtävissä.
Luulen, että omaan palkkaani vaikuttaa eniten henk.koht.ominaisuudet ja ennen kaikkea asenne ja tapa tehdä töitä, ei niinkään koulutus. Teen paljon töitä, mutta tykkään töistäni ja olen ihan tyytyväinen palkkaani, sillä pärjäilee ihan OK.
ja n 5000€ per kk húonostipalkatussa Suomen teollisuudessa (ei siis paperi-)
Tietojenkäsittelyn tradenomi ja työskentelen asiantuntijana it-alalla. Palkka 3100€.
ja tuolle yhdelle tiedoksi, että on ihan oikea ammattikorkeakoulu, ei siis mikään sellainen missä vaan kursseja suoritellaan...