Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA, en tiedä mitä haluan tulevaisuudelta :(

Vierailija
24.08.2009 |

Työpaikka on, mutten erityisemmin viihdy. En tiedä mitä työtä haluaisin tehdä, en vain tiedä. Lapsia ei ole, enkä tiedä haluankokaan. tai haluan kyllä, mutta ehkä vain siksi, että se olisi luonnollinen jatkumo elämälleni. Vaihtelua siis.

Mitä pitäisi tehdä, en ole enää mikään aivan nuorikaan, 29v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeni samanlainen kuin sulla, tosin työtä ei ole...

Vierailija
2/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu ei sinua voi auttaa. Sinun on löydettävä vastaus itse. Se vaatii pysähtymistä. Jos sinulla on koko ajan kiire tehdä kaikkea, et tiedä, mitä sisimmässäsi tunnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olet ollut tyytyväinen elämäntilanteesi mutta alkaako kyllästyttää? Joko tuntuu siltä ettei täällä eletä ikuisesti? Kuolema kolkuttelee?

Odotas kun 40 lähestyy...

Vierailija
4/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisissa konttoritöissä ja kun lapsiakaan ei ole, niin omaa aikaa pohdiskelullekin löytyy. Mutten siltikään tiedä mitä haluan; pitäisikö mennä takaisin opiskelemaan jotain ihan uutta alaa (mitä?), etsiä uusi mielenkiintoinen työ (mikä?), hankkia lapsi, muuttaa ulkomaille, ostaa asunto...? Todella ahdistavaa kun en tiedä mitä ITSE haluaisin. Minulla ei ole mihinkään asiaan suurta intohimoa, lähinnä vain olen ajautunut elämässäni eteenpäin.

ap

Vierailija
5/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41 ja NYT minua on alkanut häiritä se, että olen aina vain ajautunut eteenpäin.

Olen ratkaissut asian näin: laitan asian vaakakuppiin ja mietin, kumpi on minulle tärkeämpää ja kumman valitisin, jos voisi vain toisen valita. Sitten asetan tavoitteen ja menen sitä kohti. Enkä enää pohdi toista vaihtoehtoa.