Kumpi on mielestäsi nolompaa
a. nainen menee naimisiin toista kertaa. Kirkkohäät ja samat vieraat morsiamen puolelta kuin edellisissä häissä, joista aikaa muutama vuosi. Ensimmäisen miehen kanssa on kaksi lasta. Uuden aviomiehen kanssa ei vielä ole, mutta vähän häiden jälkeen tulee uusi vauva.
b. nainen menee naimisiin ensimmäistä kertaa. Kirkkohäät, ensimmäinen avioliitto sekä morsiamelle että sulhaselle. Hääparilla on kaksi lasta, jotka saatu ennen naimisiinmenoa.
Kuuluun ryhmään b. Äitini mielestä on noloa, että asiat tehdään tässä järjestyksessä! Minä muistutin, että parikin tuttua on mennyt jo toisen kerran naimisiin, olisiko se sitten parempi, että takana oli yksi avioero?
Kyllä mun mielestä on parempi jos avioliitto on eka ja lapset tehty ennen häitä, kun kaikki lapset vasta häiden jälkeen, mutta aviomiehiä on kaksi!
Kyllä mun mielestä morsian b on onnistuneempi kuin morsian a!
Kommentit (7)
mutta siis jos olisi pakko valita, kummanlainen morsian olisi, sitä tarkoitan.
ap
Mutta kirkkohäät toiseen kertaan ovat kyllä tulpasti nolommat.
Kun nyt et ap mitään huntua ala sentään pykäämään päähäsi?
Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei ole mitään noloa.
Ymmärrän myös että joskus joudutaan a-skenarioon, eikä sekään ole välttämättä noloa, mutta itseäni morsiamena nolottaisi silti aavistuksen verran.
ja molemmat esittämäsi vaihtoehdot on lievästi sanoen hymyilyttäviä. Varsinkin jos morsian esittää jotain neitsettä valkoisine huntuineen ja isänsä käsipuolessa kulkien. Tosin mielestäni kirkkohäät on kaiken kaikkiaan turhaa meininkiä.
Erityismiinusta, jos lapset jätetään pois hääjuhlista.
Ei mitään noloa kummassakaan.
Itse ehkä nolostelisin enemmän sitä että on kaksi lasta tämän miehen kanssa jo tehty, ja sitten mennään kirkossa naimisiin.
Se että solmii uusioperheen kirkossa on minusta vaan hienoa.
Ei mitään noloa kummassakaan.
Itse ehkä nolostelisin enemmän sitä että on kaksi lasta tämän miehen kanssa jo tehty, ja sitten mennään kirkossa naimisiin.Se että solmii uusioperheen kirkossa on minusta vaan hienoa.
sama se onko lapsia, mutta hienoa jos avioliitto molemmille ensimmäinen. Uusiohäät kuuluvat mielestäni maistraattiin ja vieraita nolla.
Minusta tärkeintä että ihminen on onnellinen ja tekee niinkuin itse parhaaksi näkee itselleen ja läheisilleen.
Itse olen ollut morsian b ja erio tuli 3 vuoden jälkeen. Syynä oli tosin miehen sairaalloinen mustasukkaisuus (plus väkivaltaisuus) ja alkoholiongelma. En ole kertaakaan katunut eroa tai häpeillyt, koska olen eronnut. Koen pikemminkin olevani onnistuja, koska en jäänyt siihen suhteeseen vaan ajattelin itseäni ja lastani.