Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhtäkkiset rintaraivarit ja osaimetys

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pikku poika, joka syntyi 04 heinäkuuta 2009 ja meillä on sama homma että poika saa tissille mentäessä rintaraivareita ja olen vaan sitten ottanut pojan pois rinnalta ja keksinyt muuta tekemistä vähäksi aikaa niin kauan olen toistanut, että se on suostunut ottamaan tissin suuhun ja sitä kautta ollaan päästy yli raivareista ja maidon tulon kanssa sama homma ja luulinkin että maito loppui, mut jatkoin vaan sinnikkäästi imetystä ja välillä yölläkin heräiltiin tunnin välein, enkä edes ostanut kotiin korviketta vaan päätin et imetän itse vauvan..Ja päästiin yli senkin...Nyt tulee maitoa hyvin ja raivareita tulee aina hetkittäin, mutta nekin on laantuneet!!!!

zemppiä vaan kyllä se varmasti ohi menee toivottavasti..Me ihmiset ollaan vaan niin erilaisia että reakoidaan ja koetaan eritavalla asiat jne.....

sen huomasin mikä oli imetyksessä kaikista tärkein ..ja mulle sanottiinkin että ajattele vauvasta rakkaudellisesti vaikka kuinka ärsyttäisi ja väsyttäisi..se oli ainakin mulla se mikä auttoi!!!!!

Vierailija
2/2 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuli kaameita raivareita.Ei suostunut enää edes unenpöpperöisenä imemään,joten oli pakko vaihtaa pulloon.Itse olin niin univelkainen,etten jaksanut taistella asian kanssa kuukautta pidempään,kun tilanne vaan jatkuvasti huononi.Neuvolan tädillekin näytin,miten lapsi raivostuu,niin hän sanoi,että anna vaan pulloa,kun se sen niin hanakasti ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla