Seukkailun loppu jos pieni vehje?
Oletteko jättäneet miesystävän, jos hänellä on liian pieni vehje?
Kommentit (23)
se että on pienet rinnat ja liikakiloja. Isojen rintojen kanssa hieman liikakilojakin antaa anteeksi, mutta pienten kanssa sitä ei vaan kestä katsoa. Jotenkin se, että kun se menee selälleen siihen ja nostaa jalkansa ja se maha - joka vielä hetki sitten näytti suht siedettävältä - muttuu sellaiseksi aaltoilevaksi ihrapelloksi on kyl vaikee pala, huh. Mut silloin harvoin kun moista joutuu näkeen, niin sitä yrittää kattoo vaan sitä kasvoihin kun selälläänhän kasvot näyttää sentään edes vähän hoikemmalta. Mut rehellisyyden nimissä jouduin kyllä kerran lopettaan kesken just tollaisen tapauksen kanssa. Tein sen toki tyylikkäästi ja valittelin huonoa oloa tai jotain ja pyytelin kovasti anteeksi. Sitten puin, poistuin enkä koskaan enää palannut, huh!
Mulla on kokemusta kahdesta pienemmästä kuin aiemmilla. En todellakaan mitannut, enkä koskaan aio mitata miesteni kaluja!! Mutta sanotaanko sen kokoinen, että mahtui suihiotossa helposti kokonaan suuhun - normikokoista saa vähän "ujuttaa" että mahtuu ja isoa kalua ei vaan saa mun suuhun mahtumaan.
Aiempi pienivehkeinen opetti mulle sen, että koolla EI ole väliä! Ehkä juuri siksi, että hän ei voinut luottaa kalunsa näyttävän taivaanmerkkejä mulle, hän olikin opetellut loistavaksi rakastajaksi muuten! Miehellähän nyt yleensä on myös suu, huulet, kieli, nenä ja kaksi kättä!! Harmi että kaikki miehet eivät opettele miten niitä käyttää! Sain aivan mahtavaa seksiä tältä mieheltä. Valitettavasti vaan hän oli naimisissa..
Seuraava ja toistaiseksi viimeinen kohdalleni osunut pieni oli valitettavasti toista maata. Seksiä harrastettiin hänen toivomuksestaan vain ja ainoastaan yhdessä asennossa (lähetyssaarnaaja), aina valot poissa ja peiton alla, ja kerran viikossa enintään. Ei auttanut, vaikka miten olisin yrittänyt herätellä, viekoitella, pyydellä, ehdottaa, vaatia häntä muuhun, EI. Suuseksiäkään ei alun jälkeen juuri halunnut. Enkä todellakaan sanonut koskaan kalun koosta mitään! Hän vain halusi max kerran viikossa sitä jyystöä. Hän ei myöskään ymmärtänyt yhtään esileikin tai naisen tyydyttämisen päälle, eikä ollut kiinnostunut kun olisin opettanut..
Muuten hän oli sellainen läpikotaisin hyvä ja hauska mies, joka vaan ei halua seksiä usein, opisi varmaan monellekin vauva-palstan mammalle.. ;-) Minä välitän seksistä, enkä voisi elää suhteessa, joka on epätyydyttävä seksuaalisesti. Puoli vuotta yritin, sitten lopetin seurustelun tämän muuten mukavan miehen kanssa. Jos olisin tiennyt miten onneton hän on sängyssä, olisin mielellään ollut alunperinkin vain hänen kaverinsa. Nyt se on vaikeaa, koska miehellä on edelleen tunteita mua kohtaan, vaikka erosta on liki 3v.
Mutta siis vastaukseni: en ole ketään jättänyt pienen kalun takia, mutta huonon rakastelutaidon takia joo. Myönnän kyllä, että aina uuden miehen kohdalla jännitän, millainen kalu sieltä paljastuukaan. Ja olen joskus dissannut miehen, jolla oli pienet kädet, näkemättä kaluaan. Molemmilla näillä pienikaluisilla kokemuksillani oli huomattavan pienet kädet myös.
sillä oli vain 17/5. nyt on 22/6.5 tosi kiva
Anteeksi.
Eksyin sänkyyn yhden ihanan miehen kanssa, oltiin tapailtu silloin tällöin. Meillä oli tosi mukavaa yhdessä.
Hänellä oli myös niin pieni että mahtui vaivatta suuhun. Sain tosin häneltä hyvää suuseksiä mutta esim. takaapäin oli jo vähän vaikeuksia kun liike oli niin pientä. Jotenkin kaipaan sellaista kunnon vehjettä...
Minussahan se vika on, ja siinä että en ollut rakastunut tähän mieheen. Komea on, mukavaa ja fiksua seuraa.
Jotenkin vaan eronneena en halunnut sellaiseen suhteeseen jossa jo ensimmäisellä kerralla tulee olo että "tässäkö tämä kaikki nyt on?".
Erosimme ystävinä, totesimme (junailin asian niin) ikään kuin yhteen ääneen että meistä ei koskaan tule mitään suurempaa.
Se on muuten totta mitä tuolla aiemmin sanottiin. Se on aina aikamoinen jännityksen paikka kun ensimmäistä kertaa kaadutaan sänkyyn että minkä kokoinen miehelleä on..
Aina, kun jännitän jotain tilannetta, kalu kutistuu puoleen normaalista. Lepokoko ehkä 10 cm, mutta jännityskoko puolet siitä. Minun kohdallani yllätys on taatusti positiivinen, kun tästä pikkutupesta nouseekin 16/4,5. Eihän se iso ole, siksi ehkä jännitänkin tilanteita.
Eli vaikutusta en kyllä pysty tekemään ensi näkemältä.
Se on aina aikamoinen jännityksen paikka kun ensimmäistä kertaa kaadutaan sänkyyn että minkä kokoinen miehelleä on..
Et sattunut huomaamaan LIEVÄÄ(!) ristiriitaa tekstissäsi. Sitä naisen logiikkaa...
Mitä jos nainen haluaa kunnon yhdyntää?
Ei siinä paljon muut kuin kalunkäyttötaidot auta.
Joidenkin naisten mielestä emätinorgasmit on niitä parhaita...
Aiempi pienivehkeinen opetti mulle sen, että koolla EI ole väliä! Ehkä juuri siksi, että hän ei voinut luottaa kalunsa näyttävän taivaanmerkkejä mulle, hän olikin opetellut loistavaksi rakastajaksi muuten!
Myönnän kyllä, että aina uuden miehen kohdalla jännitän, millainen kalu sieltä paljastuukaan. Ja olen joskus dissannut miehen, jolla oli pienet kädet, näkemättä kaluaan. Molemmilla näillä pienikaluisilla kokemuksillani oli huomattavan pienet kädet myös.
sormet tai dildo riittää.
En ole koskaan jättänyt miestä pienen kalun takia, riittää että mies on hyvä sängyssä, koolla ei ole merkitystä
sitten viehättää, jos sillä ei ole merkitystä? Monet sanoo, että pituudella ei ole merkitystä, mutta paksuudella on. Eli koolla on.
Aina, kun jännitän jotain tilannetta, kalu kutistuu puoleen normaalista. Lepokoko ehkä 10 cm, mutta jännityskoko puolet siitä. Minun kohdallani yllätys on taatusti positiivinen, kun tästä pikkutupesta nouseekin 16/4,5. Eihän se iso ole, siksi ehkä jännitänkin tilanteita. Eli vaikutusta en kyllä pysty tekemään ensi näkemältä.
Se on aina aikamoinen jännityksen paikka kun ensimmäistä kertaa kaadutaan sänkyyn että minkä kokoinen miehelleä on..
Siis se jännityksen paikka ei todellakaan ole se minkä kokoinen se vehje on lepotilassa. Vaan siis minkä kokoinen se on kun seisoo...
Mutta että munallajännittäjä?????? Ensimmäistä kertaa elämässäni kuulen tällaisesta :)
N38
sitten viehättää, jos sillä ei ole merkitystä? Monet sanoo, että pituudella ei ole merkitystä, mutta paksuudella on. Eli koolla on.
Eli kun mies työntyy sisään niin se paksu tuntuu tottakai siinä emättimen suulla paremmalta. Se jotenkin täyttää paremmin. En mä tiedä miten muilla naisilla mutta minulla ainakin näin.
Pitkästä on siinä mielessä hyötyä että se mahdollistaa erilaiset asennot ja rajumman panemisen. Mutta siis pitkä ja ohut on ehdottomasti huonompi vaihtoehto kuin lyhyt ja paksu.
Niin että on sillä koolla tietty merkitystä mutta ei se tarkoita sitä että pienimunainen mies ei osaisi olla hyvä sängyssä ja hyvä rakastaja. Ihan on mahdollista. Ja päinvastoin se suurimunainen saattaa olla huono sängyssä sen vuoksi että luulee itsestänsä liikoja. Niin että jos pitäis valita huono isomunainen rakastaja tai pienimunainen hyvä rakastaja niin kyllä se pienimunainen veisi voiton.
Mutta kun suoraan sanon niin ne isomunaiset joiden kanssa olen sängyssä ollut ovat kyllä olleet hyviä sängyssä :) Terveisiä vaan :) Koskas otetaan uusiksi...?
mutta suuruuden takia kylläkin. Yksi kiva nuori mies tuli aikoinaan vastaan, yhden sänkykerran jälkeen ei vaan voinut kuvitella edes seuraavaa kun oli paikat ihan rikki :/ Pituutta ja paksuutta varsinkin löytyi. Uh.
Nykyisellä ukolla on pienin tapaamani heppi,, sekä pituudessa että ympärysmitassa (silmämääräisesti) mutta näinpä tuo on pitänyt tyytyväisenä 7vuotta. Osaa myöskin käyttää käsiään, suutaan ja apuvälineitäkin, sekä työnnellä oikeista kulmista... Ihanin on tuolta suihin ottaa kun koko suu ei ole täynnä :)
Aina, kun jännitän jotain tilannetta, kalu kutistuu puoleen normaalista. Lepokoko ehkä 10 cm, mutta jännityskoko puolet siitä. Minun kohdallani yllätys on taatusti positiivinen, kun tästä pikkutupesta nouseekin 16/4,5. Eihän se iso ole, siksi ehkä jännitänkin tilanteita. Eli vaikutusta en kyllä pysty tekemään ensi näkemältä.
ollut. Miehen vehje on 15/4. Pituus ei yleensä ongelma, mutta kun edellisellä oli yli 5 cm paksu, niin aika vaikea tuohon on tottua. No yritetään nyt kuitenkin.
Hellanlettas sentään; siinä vasta onnellinen pari!
Toivottavasti miehes tajuaa dumpata tollasen lutkan
arvon kyrvänmittailijat aina rulla- ja työntömitta taskussa, ettei vaan vahingossa tule aloitettua mitään vakavampaa suhdetta liian pienikullisen miehen kanssa?
Voi saatana, kun miehet olis yhtä valikoivia, niin suuri osa naisista saisi olla ilman niitä pieniäkin kulleja, suurista puhumattakaan.
Sinkkuje osuus väestöstä on kuulemma kasvussa. Sitä en tiedä, korostuuko tuo jossakin ikäluokassa. Mutta jos oletetaan, että ei, niin kaiketi sitä kuljetaan mittailemassa kulleja, rintoja, vartaloita, älykkyysosamääriä, nettoansioita, sanavarastoa, keskiarvoa ja karvatiheyttä.
Jos odotukset ovat kohtuuttomat, on vaikea tyytyä. Ikävä kyllä kyrpien keskimitta on 15 sentin paikkeilla. Siihen nähden on ihan käsittämätöntä, kuinka paljon nettikeskusteluissa kuulee kaluista, jotka ovat mitoiltaan kuin maitotölkki, mitä nyt kulmia on hiukan pyöristetty. (n. 21 x 7 cm). Tilavuus on sitten viinipullollisen luokkaa. Naiset, pahukset! Monenko teidän emättimeenne mahtuisi pullollinen viiniä tai vastaava määrä muuta materiaa? Ja moniko ihan vakavasti moista haluaa?
Kyllä syyt ovat olleet ihan muut. Ja kuten aiemmin todettiin - mieluummin pienen omistava hyvä rakastaja, kuin toisinpäin. Seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkä penetraatio, ja hyvä seksi on paljon muutakin kuin tekniikkaa.
että onneksi nykyinen vaimoni ei ollut, eikä ole, näitä mittailijoita, olis muuten jäänyt varmaan seurustelu ja sitä kautta nykyinen, jo 10 vuotta kestänyt avioliitto syntymättä.
Toisaalta, nykyisenkin kokoisella kalulla välillä vaimoa sattuu rakastellessa, kun työntää pohjaan asti, joten onneksi en ole tämän suurikullisemmaksi syntynyt.
Enpä ole jättänyt. Kyllä syyt ovat olleet ihan muut. Ja kuten aiemmin todettiin - mieluummin pienen omistava hyvä rakastaja, kuin toisinpäin. Seksi on niin paljon muutakin kuin pelkkä penetraatio, ja hyvä seksi on paljon muutakin kuin tekniikkaa.
ja työntää se sun löysään vittuun niin syvälle kuin menee. Jos ei vieläkään tunnu missään, käyttäköön myös toista nyrkkiä.
ollut. Miehen vehje on 15/4. Pituus ei yleensä ongelma, mutta kun edellisellä oli yli 5 cm paksu, niin aika vaikea tuohon on tottua. No yritetään nyt kuitenkin.