Mieheni on asperger-nörtti, kysy elämästämme mitä haluat niin vastailen :P
Ei ole aina ihan "tavallista" tämä meidän arki, joidenkin mielestä varmaan tylsää, jotkut ehkä kauhistelevat vaikkapa kotimme kuntoa ja jotkut pitävät meitä vaan outona :D
Mutta jos kiinnostaa tietää millaista on elää asperger-nörtin kanssa niin kysy vaan. Olen itsekin jonkin verran asperger-piirteinen + muita lieviä mielenterveysongelmia joten haastetta elämässä riittää. Meistä ei koskaan tule keskivertopariskuntaa 1,8 lapsen, farmariauton ja kultaisen noutajan kera, mutta elämästä yritämme silti nauttia :)
Kommentit (23)
Voiko asperger-tyyppisen naisystävän kanssa käydä hyvinkin henkeviä keskusteluja? Harrastaa ulkoilua, liikuntaa? Kuulin että aspergerit jumittavat kuntosaleilla, pitääkö paikkansa?
Hän ei alunperin halunnut lapsia, mutta kun sai sellaisen, hänestä tuli todella hyvä ja omistautuva isä. Oma lapsi on ainoa, jolle hänellä on aina kanava auki, esim. minä en aina saa häneen yhteyttä ollenkaan. Erimielisyyksissä hän katoaa salamannopeasti omalle pikku saarelleen, jonne ei muilla ole pääsyä. Hän sanoo, että kuulee silloinkin kaiken, muttei pysty reagoimaan.
Riitely hänen kanssaan on lähes mahdotonta, koska hän ei tunnista sitä että olen vihainen. Hänen mielestään olen pikku terrieri, joka räksyttää ja jota ei tarvitse ottaa tosissaan. Meillä on hänen mielestään riita vain silloin, kun hän on vihainen, ja häntä on todella vaikea suututtaa kun hän livahtaa yleensä ennen sitä sinne autistiselle saarelle. Eli hänen mielestään emme ole riidelleet koskaan, vaikka olemme minun mielestäni olleet kerran avioeron partaalla.