Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masentaa muuten sitten ihan täysillä!!! Laihdutus on syvältä!

Vierailija
24.08.2009 |

OIkeesti, ennen kun olen laihduttanut niin kahdessa viikossa on lähtenyt ainakin pari kiloa (nesteet ym.) ja aikaisemmin kun olen laihduttanut niin en ole juurikaan lisännyt liikuntaa, ainoastaan ruokavaliolla. Nyt olen syönyt kevyemmin, paitsi tällä viikolla ollut muutamat "juhlat" joten on tullut muutama herkku otettua mutta tän kahden viikon aikana olen käynyt myös 4krt/vko salilla/bodypumpissa/tanssissa/spinniningissä ym. eli olen urheillut ja kuluttanutkin. Niin tänä aamuna vaaka näyttää jopa ENEMMÄN kun 2vko sitten kun edes alotin! Ja maha roikkuu edelleen! Ottaa muuten ihan täysillä päähän! tiedän ettei parissa viikossa ihmeitä tapahdu, mutta ennen on tullut edes jotain tuloksia!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ruokavalion avulla, liikunta on siinä statistin osassa. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
2/7 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaargh!! Vetää oikeesti pohjan koko hommalta ja tekee mieli lyödä hanskat tiskiin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kroppa on kohta paremmassa kuosissa, kulutat enemmän, liikunta piristää joten ei tule lohdutussyötyä niin paljon. Ja timmimpi kroppa innostaa laihduttamaan. Mutta kyllä mun kokemuksen mukaan pelkällä liikunnalla ilman tiukkaa syömisten hallintaa ei pysty laihtumaan.

Vierailija
4/7 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaskuntoharjotuksi, sitä enemmän sulle tulee painoa lisää, koska lihasmassa painaa paljon enemmän kuin läski..Siksi ei pitäis kytätä sitä puntaria nii hirveesti ku laihduttaa/kiinteyttää.. Kyllä se siitä lähtee, mutta tosiaan kun sulla lihakset voimistuu niin painoa tulee lisää, sille ei nyt vaan voi mitään..

Vierailija
5/7 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa sama asia kuin ap:lla. Muutenkin laihdutuksessa ei ole järjen hiventäkään kun on niin paljon ruokia jotka ovat kiellettyjä. Eihän sellaista jaksa.

Vierailija
6/7 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Jos aiot ottaa liikunnan mukaan laihdutukseen niin et voi kytätä niitä tuloksia noin usein vaan esim. kerta viikkoon ja sekään ei kerro yhtään mitään. Kovassa kuntoilussa ne rasitetut lihakset kerää nestettä itseensä ja sen vuoksi paino voi heitellä ylöspäin kilojakin. 

Lihaskin painaa enemmän kuin läski, mutta siinä on se ihana tosiasia että se kuluttaa sitä sun rasvakerrosta silloinkin kun et tee mitään. 

Eli: Varmista että sun ruokavalio on ok (laita tänne, me arvostellaan), lisää aerobista liikuntaa (paras läskinsulattaja) ja sitten rauhoitut ja kirjaat tuloksia (sekä kilot että senttimetrit!) useamman viikon. 

Nyt et luovuta näin helpolla! Pusket vaan eteenpäin.

Vierailija
7/7 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä liikunnan lisääminen aiheuttaa yleisesti muutamaksi viikoksi 1-3 kilon nesteturvotuksen. Ihan tuo selittänee sinun painonnoususi.

Yleisesti ottaen, jos nopeaa pudotusta haluaa, yleensä kannattaa laittaa liikunta minimiin ja vetää kalorit ehdottomaan minimiin esim. VLCD-kuurilla. Parempi pidemmän päälle toki on hitaampi painonpudotus, ja liikunta mukana, mutta jos kerta kaikkiaan ei kärsivällisyys riitä kun ei tulosta tule, niin joillakin toimii sekin että rysäyttää tosi tiukalla kuurilla painon alas ja sen jälkeen vasta opettelee uudet ruoka- ja liikuntatottumukset.