Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako isäehdokasta kehtaa passittaa isyystestiin?

Vierailija
23.08.2009 |

Kun niitä oikeesti on ainakin 4, mahd 5 enkä edes muista yhden koko nimeä ;/

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmisiä ei kiinnosta kuin oma nautinto ja sekoilu. Ehkäisykin unohtuu.

mutta minusta on moraalitonta harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jos ei tiedä edes tämän nimeä. Itse pidän rakastelua nimensä mukaisesti rakkauteen liittyvänä juttuna.

Vierailija
22/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan miehiä äidin makkarin ovella ja se on lapsesta todella ikävää!!!! Please käy sitten edes muualla hoitamassa hommat kun sulla on lapsi.

Oli mullakin ennen lasta kova "sex drive" ennen lasta mut hänen jälkeen (nyt 4v) oon ollu ihan ilman ongelmia käytännössä selibaatissa (paitsi oman käden oikeus ;)

lapsen myötä arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet yms muuttunu aika tehokkaasti

Niin ja lapsen sain yh:na yhden yön suhteesta ja isyys testattiin ja ihan on isä mukana lapsen elämässä nykyään :)

Älkää ajatelko niin mustavalkoisesti aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa ensin ottaa selvää, että mitä se isyyden selvittäminen tarkoittaa.

Itse olen sitä mieltä, että sinun kannattaa punnita tarkkaan, että mitä ko. henkilön isyydestä lapselle seuraa. Mikäli on vain sinun kehtaamisesta kyse, niin se on vähän ikävä juttu, jos lapsi jää joskus sitten ilman perintöäänkin - se on minusta vähän sama kuin lapseltaan varastaisi.

Vierailija
24/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät työtään. Vie ihmeessä kaikki ehdokkaat, jotka käsiisi saat. Ja jos ei tärppää sitten kokeile muuta.

Olen lasten parissa töissä ja suuri on suru, jos on isä, eikä hänestä mitään tiedä. Nimikin on parempi kuin ei mitään. Lisäksi lapsellasi on oikeus periä isänsä, jos lapsi on tunnustettu tavalla tai toisella. Lisäksi on oikeudenmukaisempaa, että biologinen isä maksaa elatusmaksut kuin että ne tulisivat kelasta. Mahdollisesti ne ovat myös suuremmat kuin kelan maksamat. Et myöskään tiedä, olisiko joku mies riemuissaan, jos saa olla isä. Näitäkin tapauksia olen nähnyt, vastaavissa tilanteissa muutaman.

Vierailija
25/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa sen paperiarkin sänkysi viereen. Monesti esim nimet tai osoitteet tulevat yöllä mieleen.

Olitko mahdollisesti miehen luona? Silloin mene kurkistamaan postiluukusta nimeä!

Vierailija
26/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin su yhden kanssa,

ti seuraavan kanssa, ja

ke viimeisen kanssa.

se keskiviikon mies sitten osoittautui isäksi.

Vierailija
27/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko mahdollisesti miehen luona? Silloin mene kurkistamaan postiluukusta nimeä!

Ehkä tosiaan testautan ne neljä ennenkuin alan salapoliisityön viidennen kans. Kiitos neuvoista ja kommenteista. Yhdestä noista en paljoakaan tiedä mut kolme muuta ei mitään huonoja isäkandidaateiks, ihan kelpo miehiä ja kaks tunnen jo vuosien takaa. En tosin tiiä miten tähän ragoivat mut toivottavasti asiallisesti.

Vierailija
28/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin su yhden kanssa, ti seuraavan kanssa, ja ke viimeisen kanssa. se keskiviikon mies sitten osoittautui isäksi.

Vierailija
29/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valmis isäksi ja valmis maksamaan elatustuet!

Vierailija
30/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit sinne kiertelemään, ehkä se talokin löytyisi?

Kaikki mahdolliset muistikuvat sinne paperille!

Ja voit ottaa yhteyttä vaikka ihan oikeasti yksityisetsivään.

Vierailija
31/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät isyystestiin ja jos ei tärppää, mieti sitten voisitko mitenkään saada sitä yhtä kiinni..lehteen kiva ilmoitus...tavatiin silloin ja silloin olisi kiva vielä nähdä...eihän siinä ilmoituksessa tarvitse mainostaa että pitäisi isyystestissä käydä.

sitten ihan toinen juttu: Villinä sinkkuna sitä saa ihan vapaasti naida vaikka lyhtypylvästä. Niin on minustakin tullut kunnollinen neljän lapsen äiti ja yhden miehen vaimo..kotiäitiyttä takana jo 14.v.

Vierailija
32/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehteen kiva ilmoitus...tavatiin silloin ja silloin olisi kiva vielä nähdä...eihän siinä ilmoituksessa tarvitse mainostaa että pitäisi isyystestissä käydä.

Vierailija
33/33 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se 'isyystestiin laittaminen' tarkoittaa? Tuskin sun siellä tarvii olla paikalla, ja tuskin sentään kaikkien miesten tarvii olla yhtä aikaa verinäytettään (??) antamassa? Sinne vaan kaikki mahd nimet listaan, ei kai sitä kuitenkaan kukaan muu kuin lastenvalvoja tietää. Ja hän on varmaan kjaiken jo nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi