9v. isoveli ei kehtaa leikkiä 5v. pikkuveljen kanssa
Omassa lapsuudessani en muistaisi, että olisi kovin noloa leikkiä omien sisaruksien kanssa ulkona pihalla. Kaikki leikkivät ja vasta murrosiän saavuttaessa alettiin pikkuhiljaa kävellä omia polkujaan. Onko muilla samanlaisia tapauksia missä isompi sisarus ei kehtaa olla pienemmän kanssa jos mukana on muita (isomman)kavereita? Vähän kauempaa seurailin tilannetta niin ainakaan nuo isommat pojat eivät hirveesti häiriinny "kääpiöstä", itseasiassa ovat enemmänkin innoissaan mutta isoveli itse on hyvin kiusaantunut tilanteessa.
Kommentit (8)
eli kotona tulevat hyvin toimeen eli leikkivät ja kiusoittelevat toisiaan mutta heti kun isomman kännykkä pärisee niin kaveri on jo ulkona. Pikkuveljen on turhaa yrittää mennä mukaan...
ei mukavaa mutta tavallista. Itsekin häpesin lapsena pikkusisaruksiani, tuntuivat niin kypsymättömiltä. Ja ovat kertoneet, että olin kuulemma tunnettu siitä, että heidän kaverinsa olisivat tahtoneet samanlaisen isonsiskon kuin minä olin.
leikkivät paljon sisarukset yhdessä ja ovat läheisiä keskenään mut jos jollakulla on kaveri
kylässä niin ei tarvi ottaa sisaruksia mukaan.
sinänsä kiusallista, mutta ei mitenkään säälittävää kuitenkaan.
eli kotona tulevat hyvin toimeen eli leikkivät ja kiusoittelevat toisiaan mutta heti kun isomman kännykkä pärisee niin kaveri on jo ulkona. Pikkuveljen on turhaa yrittää mennä mukaan...
kehtaa koulussa tunnustaa ekaluokkalaista pikkuveljeään... eli vastaus kysymykseesi on "kyllä".
Kotona kyllä leikkivät paljon ja ovat hyvää pataa, eivätkä edes paljoa riitele.