Lue keskustelun säännöt.
auttakaa onnetonta siskoa!
23.08.2009 |
olen 21-v nainen ja mieheni on 28-v. olemme yrittäneet lasta nyt 9kk, eikä plussaa.tein viime kuussa ekaa kertaa ovistestin, ja selkeää plussaa näytti, harrastettiin seksiä pari kertaa tuolloin. nyt menkat 5 päivää myöhässä ja 2 raskaustestiä olen tehnyt, molemmat negatiivisia. ei ole koskaan ollut menkat näin paljon myöhässä, yleensä suht säännölliset. voiko testiin vaikuttaa että olin tänään ennen testiä juonut litrakaupalla vettä? mikä neuvoksi?? lasta toivotaan hirveesti ja tuntuu että kaikki ihmiset ympärillä tulee jatkuvasti raskaaksi!! alan olla epätoivoinen, koska olen hätähousu!!!AUTTAKAA PLIIS SISKOT!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itellä kävi sama homma, ovistestin tein ekan kerran ja vahva plussa, touhuiltiin mukavasti ja nyt ku ois pitäny menkat alkaa ja olin varma että ne alkaa koska oli niin pahat menkkaoireet niin ei! tein sitten testin ja haaleastakin haaleampi viiva =) ja tänäaamuna tein toisen niin se viiva oli jo vähän vahvempi taas. mulla on epäsään. menkat niin siks en tiedä tarkkaan koska ois pitäny alkaa (tai niinku 27-30päivää yleensä) =) no tämmönen ylläri tuli sit tällä kertaa...
kyllä mun mielestä voi vaikuttaa testitulokseen jos juo paljon vettä, koska sehän laimentaa sitä virtsaa. kannattaa tehä aamulla testi niin tulos on varmempi ku hgc taso on korkeampi.
kuullu olen tällasta että joskus se plussa tulee vasta vaikka viikon päästä ku menkat on myöhässä. mut tais olla jos on epäsäännölliset kierrot. muistaakseni. mutta tsemppiä kovasti, ei saa lannistua!!!! =)