Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On se muuten vaan aika hienoa että tyttöjä ja poikia syntyy luomusti suunnilleen sama määrä
22.08.2009 |
paitsi tietty Kiinassa ja Intiassa, mutta se onkin sitten toinen juttu...
Kommentit (4)
syntyy luomusti enemmän
+ tyttöjä puuttuu maailmasta noin miljoona, koska he ovat ei-toivottuja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poikalapsia kuolee hieman enemmän, joten ero tasoittuu.
ap
mutta ero tosiaan tasoittuu luonnollisesti ajan myötä kun poikia kuolee enemmän.
Alue: Aihe vapaa
Poikalapsia kuolee hieman enemmän, joten ero tasoittuu.