Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi vaan huutaa ja huutaa...

Vierailija
22.08.2009 |

ja minua väsyttää. Kolmevuotias ja viisivuotias eivät saa nukuttua, koska 2 kk:n ikäinen itkee yötä ja päivät. Mies on koko ajan pois. Tiedän, kai tämä kohta helpottaa. Olisi ihana, kun olisi jonkinlainen turvaverkko ympärillä. Arvostakaa sitä, jos sellainen on.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut cuplatonia? Meillä se auttoi. Mulla ei ole miestä, jätti mut raskauden aikana, eli tiedän kyllä mitä on kuunnella vauvan huutoa yksin. Mikä vauvalla on kun huutaa vaan?? Mulla esikoinen huusi kanssa vaan, ei muuta tehnytkään ku huusi nukkui ja söi.

Vierailija
2/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hoidossa täällä ystävän 4kk vanha huutaja ja on kyllä pakko olla kiitollinen siitä, että omat lapset oli vauvana tosi "kilttejä". On tää raskasta kun koko ajan saa jännittää, että koska se monen tunnin huuto taas alkaa...

Saanko kysyä AP, että huusivatko ensimmäinen ja toinen lapsesi laisinkaan (siis erityisen paljon)? Ollaan kolmatta mietytty miehen kanssa, mutta jos se tällaista tulisi olemaan...niin ei kiitos!

Vierailija
4/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama käynti ja huudot on poissa.

Itse olin niin teknokraatti, että en kokeillut vaan kestin huudot, kyseessä esikoinen ja mieskin oli kotona.

Vierailija
5/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta varmasti, mutta yritä ajatella, että vielä vähän aikaa, ja huuto loppuu kuin seinään.

Koeta kapaloa ja sitä että pidät lasta tiukasti sylissä ja keinuttelet tai jopa hyppelehdit. Meillä aikoinaan rauhoittui, mitä enemmän heilutin tai hypin. Muistat vaan pitää vauvan tiukasti ja turvallisesti kiinni, ettei pääse "hölskymään".

Ja muista sekin, että moni muukin valvoo tällä hetkellä huutavan vauvan kanssa. Eli et ole yksin.

T. Koliikki x 3

Vierailija
6/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta. Vanhimmat eivät huutaneet, mutta veljeni lapsista kaikki kolme ovat kärsineet koliikista. Olemme kokeilleet kaikkea vyöhyketerapiasta alkaen! Itsellänikin oli koliikki aikoinaan ja äiti kertoi itkun loppuneen tasan kolme kuukautta syntymäni jälkeen. Kolme kuukautta olen päättänyt jaksaa ja sitten tarvitsen apua jostain.

Vierailija
7/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kuopus huusi 4kk ja kun kädet väsyi kantamiseen, ryllättiin kotona vaunujen kanssa...Meillä jonkin verran helpotti se, että on kaksi kerrosta ja makuuhuoneet yläkerrassa. Esikoinen sai nukuttua, kun oltiin alakerrassa ja huutavaa vauvaa hyssyteltiin vaunuissa. Ei se huutoääni kuulunut ylös sieltä vaunuista kunnolla.

Voimia!

Vierailija
8/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat toisen olla kivuissaan? Jos siis sen takia itkee?

Panadolia.

Vierailija
9/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi samanikäiselle vauvalle heti ekasta kerrasta. Opin samalla hoitamaan vauvaa vyöhyketerapian keinoilla itsekin (ylläpitohoito kotona). Cuplaton ei auttanut lainkaan...

Vierailija
10/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei haloo! ei vauvalle anneta mitään särkylääkkeitä.

Vierailija
11/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat sanoneet että huuto johtuu niistä d-vitamiinitipoista, olivat käskeneet lopettamaan ne ja pitämään 3 päivää taukoa ja sitten aloittamaan jotain heidän myymäänsä juttua. Työkaveri ei muistanut mikä oli tämä korvaava tuote, kaverin kaverin lapsesta kyse.

Kiinnostaisi kovasti tietää, mikä tämä ihme aine on. Vai onko se vain d-vitamiini eri pohjalla, toisethan ovat öljypohjaisia jne.

Vierailija
12/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vie ulos nukkumaan. Saat ainakin itse oltua rauhassa, kun lapsi huutaa ulkona.

Vierailija
13/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 ml Panadol (nestemäinen)

Tosin: Alle 3kk ikäiselle LÄÄKÄRIN ohjeen mukaan.

Vierailija
14/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseni ei tosin huutanut yhtä soittoa, mutta nukkui todella katkonaisesti ja valvotti paljon. Alkuun ajattelin, että "tämmöistä vauvan elämä on", mutta jälkikäteen tajusin, että reagoi maito-, vilja- ja tuhat muuta -allergiaan pariviikkoisesta eteenpäin. Allergiat alkoivat tulla esiin kolmen kuukauden ikäisenä ihottumana, kolmen vuoden iässä pahin vaihe oli takana. Seuraile ja mieti myös allergiavaihtoehtoa, jos mitään muuta ei löydy, eikä huutaminen helpota.

Esikoisella oli puolestaan koliikki 3 vkoa - 2 kuukauden ikäisenä. Hermoja rassaavaa sekin.

Voimia ja pikkuiselle parempaa oloa!

Vierailija
15/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ensimmäisellä eikä toisella kerralla vaan kolmannella kerralla autto. Että olin helpottunut. Kun en jaksanut kantaa vauvaani enään, hommasin manducan. Lapsi oli kantorepussa hiljaa, muttakun otin pois, huuto alko taas. Kantoreppu oli todella hyvä. Sain samalla siivottua, tehtyä ruokaa yms.

Vierailija
16/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vie ulos nukkumaan. Saat ainakin itse oltua rauhassa, kun lapsi huutaa ulkona.

eihän se vauvan pahaa oloa mihinkään vie, jos äiti ei kuulekaan itkua, päinvastoin!

Voimia ap:lle, kantoliinassa kantamista suosittelen minäkin kokeilemaan, jos et jo ole kokeillut!

Vierailija
17/17 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkemään kuin hätätilanteessa (jos täytyy itse hetkinen rauhoittua ja kerätä voimia, jos joutuu yksin hoitamaan lasta). Korvatulpat leikkaavat pahimman terän huudosta pois, jotta jaksaa pitää lasta lähellä. Kokemusta on.

Toisesta ketjusta tuli mieleen että vie ulos nukkumaan. Saat ainakin itse oltua rauhassa, kun lapsi huutaa ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme