Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

facebookiista kysyttävää..

Vierailija
22.08.2009 |

mä olen tässä miettinyt että miten se toimii?

Kannattaiskohan mun rekisteröityä sinne? Ja miten se tehdään. Kävin tuolla lukemasssa ja siinä käsketään laittaa sähköpostiosoite. Mulla olis omalla nimellä varustettu osote(soneran)

näkyykö se muille käyttäjille vai miten se menee.

Toisaalta kiehtois koittaa sitä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet itse sitä profiiliisi laita. Mutta siis profiilin teet kuitenkin omalla nimelläsi, joten mitä merkitystä sillä näkyykö sähköpostiosoitteesi vai ei? Profiilisi toki laitat salaiseksi, eli näkyy vain niille ketkä olet itse hek.koht. hyväksynyt kavereiksesi.

Vierailija
2/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei sillä periaatteessa olekkaan väliä.

Täytyykin alkaa testailemaan tuota juttua.

ap

ellet itse sitä profiiliisi laita. Mutta siis profiilin teet kuitenkin omalla nimelläsi, joten mitä merkitystä sillä näkyykö sähköpostiosoitteesi vai ei? Profiilisi toki laitat salaiseksi, eli näkyy vain niille ketkä olet itse hek.koht. hyväksynyt kavereiksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin itseni facebookiin mutta

kun mulla lukee siellä yksi kaveripyyntö ja kun pitäs lisätä se listaan mutta mihin ihmeen listaan? mitä kirjotan siihen tyhjälle riville?

Sorry et oon vähän yksinkertainen...

Vierailija
4/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat vaan että hyväksyt kaveriksi, hyväksy tai vahvista tai mitä siinä lukee. Ei tarvitse alkaa tehdä niitä listoja, jos ei halua. Mä en ainakaan listaa ketään, otan kavereiksi vain ne, jotka saavat nähdä kaiken, eikä tarvitse listailla erikseen ihmisiä ykkös ja kakkosluokkaan.

Vierailija
5/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä siis lähetin kahdelle kaveripyynnön ja ilmeisesti heiltä tulee sitten viesti jos ovat hyväksyneet minut?

Painat vaan että hyväksyt kaveriksi, hyväksy tai vahvista tai mitä siinä lukee. Ei tarvitse alkaa tehdä niitä listoja, jos ei halua. Mä en ainakaan listaa ketään, otan kavereiksi vain ne, jotka saavat nähdä kaiken, eikä tarvitse listailla erikseen ihmisiä ykkös ja kakkosluokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan