Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauppalaskut aina väärin

Vierailija
22.08.2009 |

olen nyt tehnyt jonkun aikaa seurantaa kauppakuittien kanssa. JOKAISESSA kuitissa on väärin 1-5 ostosta. jäänyt alennukset huomioitta jne. summat on noin 3-6 e per kauppakerta kun menettäisin jos en kävis kuitteja läpi. olkaa siis tarkkoina! tämä toistuu IHAN jokaisessa kaupassa, Lidlissä vähiten, k-kaupassa ehkä eniten kun on eniten alennuksiakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huolimattomia, koska suurin osa ihmisistä ei tarkista kuitteja eikä myöskään ole niin tarkkoja hintamerkintöjen täsmäävyydestä kassakuitin kanssa.Suomalainen mentaliteetti on myös sellainen, että "eihän tässä nyt mitään, en minä nyt valittaa kehtaa" jne. Toisinaan on epäselviä merkintöjä tavalla tai toisella esim. hyllynreunassa, kaikki tarkoin harkittua. Ikävä juttu, pitäisiköhän itsekin ryhtyä kauppiaaksi.

Vierailija
2/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin aina kyse tahallisuudesta mut nyt olen säännönmukaisesti mennyt joka kerta valittamaan ja saanut rahat takaisin! jos kaikki tekis niin niin oltais varmaan tarkempia hintojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim plussatarjoukset tulee koneelta automaattisesti, keskon sinne ajamina. joskus siellä on kämmejä, joku alehinta jäänyt lyömättä, mutta kauppa ei niitä sinne aja. Ja kun hintavirhe huomataan, niin soitetaan keskoon mistä homma korjataan, ja siinä joskus menee hetki. Sen hetken se hintavirhe on sitten ihan kaikissa kaupoissa, eikä sitä ehkäö ole joka paikassa huomattu niin että osaisivat lyödä oikean alehinnan jonkun tuoteryhmän kautta. Sama koskee kaikkia plussatarjoushintalappuja, nekin tulee valmiina kauppoihin postin kautta.

Vierailija
4/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki santa maria tuotteet -15 % niin ei sit kuitenkaan ollut tullut mitään alea... ja osaan tutkia kuitit kun olen monissa kaupoissa ollut kassalla töissä. sit ostin samana päivänä vanhaks menevää jossa iso keltainen lappu -30 % niin ei huomioitu (3 e meni siinä...) nyt en edes muista mitä muut virheet oli viime kuitissa mut ainakin yksi virhe oli vielä.

ap

Vierailija
5/5 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kassalla työskennelleenä varmaan sen tiedät. Ei ole mitenkään kiellettyä huomauttaa kassalle että "näissä on sitten nuo punaiset laput", tms. Sitä yrittää olla tarkkana kuin porkkana, mutta tuo työ on aikamoista liukuhihnameininkiä ja joskus sitä on vaan ajatuksissaan. Esim maitotölkissä se punainen lappu saattaa jäädä huomaamatta kun on siinä toisessa kyljessä mitä et katso skannatessa. kassan moka, mutt ainhimillinen sellainen. Toisekseen isoissa kaupoissa se kassa ei tiedä mitä erikoistarjouksia se Matti siellä hyllyjen välissä on tänään keskellä päivää keksinyt, ja jos jostain maustepussista puuttuu alelappu, ei se kassa voi tietää että oliskin ollut alekamaa, ellei asiakas mainitse... kauppakuitti kannattaa aina tarkistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme