Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti linnassa

Vierailija
22.08.2009 |

istunu mies, se on alkanu juttelemaan mulle. Mua pelottaa koska se on tappanu jonkun. pitäskö mun muuttaa pois?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni muutti samasta syystä.

Vierailija
2/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setäni on tappanut nuoruudessaan ihmisen, kännisen tappelun seurauksena. Istui, katui, kärsi 20 vuotta alkoholismista syyllisyyden vuoksi. Alkoholi, nuoruus, voiman väärin arviointi yhdistyneenä moniin muihin seikkoihin aiheutti traagisen vahingon.

Ihan normaali tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiähän ne on ne venkulatki! omakin mies on istunu linnassa,taposta.ja on oikein kiltti ja mukava mies.

Vierailija
4/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on aina siellä missämäkin. Teen vuorotyötä ja yks ilta kun tulin töistä se oli takapihalla pensaiden takana tupakalla ja sieltä se sit hikkas moi töistäkö tuut? Pimeetäki oli ja pihavalo himmee.

Vierailija
5/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nih. tunnen kans näitä "tappajia" ja mukavia ne on siinä missä muutkin(ei tietenkään kaikki). mutta miks se nyt sulle mitään pahaa tahtois?

Vierailija
6/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuomionsa kärsinyt ja tekonsa maksanut.

Vierailija
7/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalisesti ei koskaan.

Vierailija
8/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiähän ne on ne venkulatki! omakin mies on istunu linnassa,taposta.ja on oikein kiltti ja mukava mies.

Kannattaisiko avata silmät?

Vierailija
9/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juridisesti se on laillista mutta moraalisesti ei

Vierailija
10/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juridisesti se on laillista mutta moraalisesti ei

Vierailija
11/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko avata silmät?

Etkö itse ole ikinä rikkonut lakia, tai tehnyt jotain muuten sopimatonta? Itse olen ajanut punaisia päin/ylinopeutta, jättänyt TV-lupamaksun suorittamatta, teininä tapellut, haukkunut, herjannut, yllyttänyt rikokseen jne. Kiinni en ole jäänyt, mutta jälkikäteen tajunnut, että en minäkään pyhimys ole.

Tällä hetkellä olen kahden lapsen työssäkin menestynyt äiti, josta ei ikinä uskoisi mitä onkaan tullut tehtyä. Miksi vain kiinni jääneitä pitäisi syrjiä?

Vierailija
12/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmissä tappanut?

Vierailija
13/13 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ihminen kuin täysjärkisenä laskelmoivasti tappanut? Entä lääkäri, joka väsyynenä on aiheuttanut potilaan kuoleman? Entä rekkakuski, joka menettää autonsa hallinnan ja tappaa perheen? Entä nainen joka puolustaa lapsiaan, ja tappaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan