Oletteko koskaan harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä, vaikka ette ehdottomasti halua tulla raskaaksi?
Meillä normaalisti kondomit käytössä ehkäisynä. Kuitenkin muutama viikko sitten tullessamme ympärikännissä kotiin, ehdotin paljaalla panemista. EN todella tiedä mikä minuun meni??!!
Laskeskelin, että juuri silloin oli ovulaatio. Nyt pelkään, että olen raskaana :(
Voi itku miten tyhmä sitä saattaa olla!
Kommentit (57)
Olin nuorena ja villinäkin ihan ehdoton ehkäisyasioissa.
nuorena ja tyhmänä, mutta silloinkin hain jälkiehkäisypillerit.
Onneksi en tullut silloin raskaaksi...
ei sitä kiimaansa voi pidätellä, ne himot ne himot
on raskaaksi tullut, muttan tuo ovis on aikas paha.
Hain jälkiehkäisyn seuraavana päivänä.
Miksi et sinä hakenut ap?
En toki suosittele kenellekään muulle! Minulla on kuitenin niin täsmällinen ja tarkka kierto, että raskautumisriskiä ei todellakaan ole muuten kuin ovulaation aikana.
Kondomit ovat siis käytössä epävarmoina päivinä, ja muuten ei mitään. Meillä on kolme lasta, jotka on tekemällä tehty, enkä siis ole vahingossa raskautunut, vaikka olisin kai teoriassa voinutkin. Ovulaation aikana en ole ikinä ollut ilman ehkäisyä, paitsi lasten hankkimistarkoituksella.
tavatessani nykyisen mieheni ja lasteni isän. tosin sinä ekana iltana en tullut raskaaksi :)
Ap:lle, oviksen aikaanhan nainen on halukkaimmilaan, silloin minunkin tekisi aina mieli paljaaltaan... Toivottavasti et ole raskaana kun et sitä toivo!
ja sunnuntai iltana paljaaltaan. nyt olen rv 21. 5.5 v sitten lopetin pillerit, siitä asti olen luottanut varmoihin päiviin. 2lasta tekemällä tehty ja tämä kolmas iloinen vahinko.
Tosin jos olisin tullut raskaaksi olisin myös vauvan synnyttänyt.
Onneksi en tullut raskaaksi vasta kun papin aamenen jälkeen. Kumma juttu kyllä, kun toisille sattuu vahinko niin helposti ja meikäläinen selvisi säikähdyksellä varmastikin kymmenisen kertaa. Ehkä enemmänkin.
En kokenut olevani tarpeeksi kypsä, fiksu äidiksi. Onneksi tulin raskaaksi, sillä lasta kuitenkin toivoin. Nyt uskallan jo seuraavaa ihan tekemällä tehdä.
Ja nyt jo parisen vuotta paljaaltaa. Mutta nyt viimeisen puolenvuoden sisällä on lasta yritetty monesti eikä vieläkään ole onnistanut /:
vaikka kuinka monta kertaa, ja kuinka monen miehen kanssa. vieläkin ihmettelen että miten onnistuin välttymään taudeilta.
Raskaaksi tulin kerran, 17- uotiaana, ja tein abortin.
ja olen siitä raskaaksikin tullut. Ja pari maailman ihaninta tenavaa kaiken tuloksena saanut. Että siinä mielessä ei kaduta kun loppu hyvin kaikki hyvin.
kyseinen lapsi on nyt vuoden. Näin jälkikäteen olen tyytyväinen, vaikka silloin se olikin kyllä hieman shokki.
nuorena ja edesvastuuttomana. Äiti opetti ehkäisyasiat kotona "ankaralla kädellä", mistä olen hänelle ikuisesti kiitollinen.
kun ei ollut kondomeja ja tilanne tuntui vain muuten niin houkuttelevalta.
Näin aikuisena olen harrastanut seksiä ilman ehkäisyä kun en varsinaisesti järjellä ajatellen halua tulla raskaaksi mutta olisin salaa iloinen jos kävisi vahinko.
ties kuinka monta kertaa nuorena ja tyhmänä, mutta en tullut raskaaksi (olisiko jotain 20-30 yhdyntää ilman suojausta parin vuoden sisällä)
En taida olla helposti raskautuvaa tyyppiä, mikä on vaan hyvä