toivottavsti en joudu menemään täyspäiväisesti töihin pitkään aikaan!
Olen nyt tehnyt 7viikkoa kesälomasijaisuuksia työpaikallani ja mä olen niin kypsä! En siis sinällään tähän työntekoon vaan siihen etten saa olla päiviä lasteni kanssa! normaalisti teen vain noin 10h viikossa eli käytännössä olen kotiäiti. Lapsistakin (1.5v ja 4v) näkee etteivät he pidä siitä että olen päivät pois. Aurinkoisista lapsistani on tullut itkuisia ja kiukuttelevia. Hoitajana on lapsilla ollut oma isä, mummot, tädit ja sedät, riippuen siitä kenelle on sopinut. Kaikki lapsille tosi läheisiä ihmisä ja yleensä lapset ovat saanet olla kotonaan.
Vielä viikko pitäisi jaksaa tätä hulluutta, mä odotan niin kovin että saan viettää päivät aamusta iltaan lasteni kanssa. Sekin on inhottavaa kun ei ehdi tekemään mitään kotona! Töistä kun pääsee niin onkin jo melkein lasten iltapuuron aika ja sitten alkaa omatkin voimat olla niin finaalissa että tulee kaaduttua sohvalle. Miten ihmeessä te jatkuvasti töissä käyvät äidit jaksatte ja kestätte? Mä en pystyisi siihen että tämä olisi normaalia arkea!