Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jännittää ihan hirveästi

Vierailija
21.08.2009 |

olen menossa ihan tavalliseen myyjän paikkaan työhaastatteluun ja tämän työn todella haluaisin. Neuvokaa ja rohkaiskaa mua, että en sekoile tai rönsyile jutuissani taas( olen vähän sellainen "kälähöpö", ja alan aina puhua sivu suuni)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota itseesi, keskity tilanteeseen ja haastatteluun miettimättä muuta.

Onnea!

Vierailija
2/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele mitä kysytään ja vastaa siihen, napakasti mutta unohtamatta omaa hersyvää persoonaasi. Anna kuitenkin näkyä, että olet iloinen ja haluat todella työn!

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti huonot ja hyvät puolesi. Ja max. 1-2 huonoa puolta sanot ja muista että ne on sellaisia "ei työtä haittaavia".

Onnea haastatteluun!

Vierailija
4/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli muista hengittää ja puhua tarpeeksi hitaasti ja selkeästi. Älä myöskään käytä liikaa viittauksia tai vihjailua, jota helposti käytetään tutussa ystäväpiirissä keskustellessa. Sitä eivät haastattelijat osaa tulkita kuten ystävät.

Nuo hyvät ja huonot puolet on tosiaan niitä vakiokysymyksiä, joilla lähinnä testataan oletko vaivautunut valmistautumaan haastatteluun. Kaikki sanovat suurinpiirtein samoja asioita, eli sinänsä niillä ei ole merkitystä, ellet säväytä jollain positiivisesti persoonallisella. Lisäksi tuolla kysymyksellä karsitaan pahimmat persoonallisuushäiriöt tyyliin ei mussa mitään vikaa ole. Eli jos kuvailet itseäsi jonkinlaiseksi, keksi myös esimerkki missä tämä piirteesi tulee esiin.

Vierailija
5/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Me kaikki pidetään sulle peukkuja :-D

Vierailija
6/10 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin meni. Olette ihania, nyt vain odotettava viikon verran onnistuinko;( ap

Vierailija
7/10 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa jotain rauhoittavaa?

Vierailija
8/10 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee, tšemppiä!